wtorek, 20 listopada 2012

DIY - jeansowa koszula + ćwieki

Dostałam olśnienia... podczas nauki z angola. Zamiast się uczyć to ja siedzę bawię się metalowymi blaszkami i jeansem.
Na wakacje mama kupiła mi jeansową koszulę w housie. Nie był to mój ideał, ale podobała mi się mimo to. Brakowało mi w niej jakiegoś akcentu ( i nie mam tu na myśli p. Zenona Martyniuka od disco polo :P). Kupiłam ćwieki i w drogę. Podejrzewam, że ostro przepłaciłam (20 szt. 12 zł), ale co tam. Następnym razem poszukam taniej.
Operacja trwała dosłownie sekundę, a oto efekty przed i po:




Mam nadzieję, że już niedługo pokażę ją na sobie! Póki co zmagam się z dolegliwościami jelitowymi i nie wyglądam najlepiej :(.
buziaczki!

p.s. wpis automatyczny, pisany wczoraj o 21.55 :P.

9 komentarzy:

  1. świetna :) myślę,że kiedyś też spróbuję coś takiego stworzyć^^

    cotidiesol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja też tak zrobiłam :D

    Obserwujemy :) ?

    OdpowiedzUsuń
  3. takie koszule zawsze dobrze wyglądają ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyszło Ci to DIY! :D http://mekstyle.blogspot.com/ zapraszamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)