czwartek, 12 lutego 2015

Czerwony - uwielbiam!

Obecność czerwonego koloru u mnie jest dość osobliwa. Ubrań czerwonych (poza bielizną) mam całe zero, choć przymierzam się do czerwonej sukienki. Inaczej ma się rzecz w lakierach do paznokci (i oczywiście do ścian w pokoju!). Czerwień i róż to zdecydowanie moje kolory! Przypadkowo wpadłam na poniższy lakier. Najpierw moje zainteresowanie wzbudziły urocze kokardki (może to zadecydowało o kupnie?), później cena - w promocji nie całe 5 zł / 15 ml. BIORĘ!
Ogólnie nie spodziewałam się efektu WOW, ale tak było!
Najpierw krycie. Na zdjęciach są już dwie warstwy, ale generalnie po jednej było bardzo dobrze.
Kolor bardzo intensywny, nie zakłamany. Klasyczna, pożądana czerwień.
Schnie długo, ale dla mnie każdy lakier schnie długo, za długo! :D
Trwałość - klasycznie, 4 dni.

Czy to nie ideał na walentynki? :)

Powiem Wam, że chyba skuszę się jeszcze po jakiś inny kolor :D.





9 komentarzy:

  1. Bardzo ładny odcień czerwieni;*

    Ślicznie prezentuje się na Twoich pazurkach;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna czerwień i to urocze opakowanie... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka jakby podróbka lakieru Ciate, ale piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kokardka jest cudna a sam lakier bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też uwielbiam czerwień na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam czerwone paznokcie:) Rzadko zdaża się, że mam inny kolor. Jakoś tak po prostu lubię czerwone akcenty:) PS. Masz bardzo ładny kształt paznokci:)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,