czwartek, 5 grudnia 2013

Moja!

Na koszulę w kratę czaiłam się do kilku tygodni. Najpierw spodobała mi się jedna w Housie, jednak ze względu na cenę wolałam poczekać na jakąś promocję. Podczas promocji chyba każdemu się ona spodobała i znikła zarówno ze sklepu on-line jak i z każdego sklepu stacjonarnego w moim mieście. To był znak! Szukałam dalej. Znalazłam jedną, dość ciekawą na szafa.pl. Cena super, wymiary super, jednak nie była ze sztywnego materiału, a takiej oczekiwałam.
Podczas niedzielnej nudy pojechałam "na spacer" do galerii. W Cropp Town znalazłam swój ideał po raz kolejny. Przymierzyłam - jest ok. Tylko cena lekko wysoka. Coś mnie jednak tknęło, że pewnie lada dzień też będą jakieś zniżki, wyprzedaże międzysezonowe. TAK! Wróciłam do domu i od poniedziałku było -40% na wszystko! Następnego dnia, wraz z otwarciem galerii, wylądowałam przy kasie wraz z moim ideałem <3.

Jak mało potrzeba mi do szczęścia :).






6 komentarzy:

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,