poniedziałek, 5 września 2011

Szybki outfit, szybkie robienie mielonych dla braci, szybkie zakupy, szybki wybór wakacji, do 19 czekamy aż S. będzie po rozmowie (tu zostanie podjęta decyzja co dalej z wakacjami).
Udało mi się wydusić od taty pieniążki na nowe spodnie, gdyż moje ciemne rurki maja prawie dwa lata... no i są już zniszczone ;). Mama obiecała, że zakupy mi nowy dres i botki... oh, może wypłaty tak szybko nie rozwalę ;).
A na 17.15 idę do mojego miejsca pracy, ale nie pracować, a ćwiczyć. Przy okazji skorzystam z zabiegu, polegającym na peelingu, zaaplikowaniu ampułki antycellulitowej i "zawinięciu" nóg w parafinę. Bardzo lubię korzystać z takich zabiegów. Są przyjemne, niedrogie no i działają! :)




Quick outfit, quick make a meal for my brothers, quick shopping, quick decision about holiday's trip.
Dad gave me some money to buy new dark pants, because my has 2 years! Mom promissed buy me 
new booties and tracksuit. So maybe I don't spend my whole salary quickly..
About 17.15 I'm going to my job, but I won't work there, I'll work out. By the way I use  an anti-cellulite 
treatment. It'll be peeling, anty-cellulite ampuole and paraffin on my thighs. I like this treatment. 
They are cheap, fun and makes my skin better.







3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie, nic nie robiłam z włosami ; D to pewnie od słońca .

    ps. Jesli byś miała jeszcze kiedyś jakieś pytania to na formspringu pytaj, łatwiej mi się odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz, świetna koszulka:)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,