czwartek, 1 września 2011

Ukochana owsianka

Czas przedstawić Wam owsiankę, którą ubóstwiam od pewnego czasu. Dziś skończył mi się dżem malinowy... czas na wiśniowy :).
1. mój skład : otręby owsiane, płatki owsiane oraz siemię lniane.
DSC02418.JPGDSC02420.JPGDSC02419.JPG
DSC02421.JPGDSC02423.JPG
2. Do gotującej i posolonej wody wsypuję płatki. Wody gotuję tyle ile objętościowo chcę zjeść, następnie na oko "dorzucam" każdego rodzaju z mojego składu.

DSC02422.JPG

3. gotuję ok. 5 minut na średnim ogniu, dodając odrobinę mleka (ale bez mleka też jest dobre)
DSC02424.JPG

4. na koniec przelewam wszystko do miseczki, dodaję dżemu i czekam aż wystygnie.
DSC02426.JPGDSC02427.JPG

Smacznego!!!!

5 komentarzy:

  1. jakoś nie lubię owsianki.
    też kupuję to samo mleko xd
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię owsianki :D

    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem smacznie jak na papkę to wygląda :) nigdy nie jadłam owsianki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja bardzo lubię owsiankę !

    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  5. Porridge can be so tempted?wow,you have done a brilliant job..

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,