czwartek, 15 września 2011

moja kolej :(

Niestety, wszyscy chorują więc czas i na mnie. dopadło mnie i rozkładam się całkowicie! Jestem zrozpaczona! Nie mam kiedy odpocząć, bo do soboty pracuję. No i jeszcze masa spraw do załatwienia przed wyjazdem.
Mój laptop też choruje, więc prawdopodobnie na czas wyjazdu oddam go do serwisu. Mam nadzieję, że Panowie uznają mi gwarancję, chodzi mianowicie o pojawiające się białe plamki na pulpicie, jakby ekran się wypalał ;o. Komputer ma dopiero rok!


Unfortunately, everybody are sick, so me too :(. I can't relax because I'm working and I have a lots of interests to do before me trip.
My laptop is sick too. So when I'm going to Greece it's going to service.








3 komentarze:

  1. Zapraszam serdecznie na rozdanie u mnie, świetne bransoletki do zgarnięcia! http://sally-shey.blogspot.com/2011/09/giveaway-with-partnerssa.html

    POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrowiej kochana!
    ja tez jestem przeziebiona -.-
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej kochana ,zdrowiej !!! ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,