poniedziałek, 6 marca 2017

Spotkanie Blogerek z Okazji Dnia Kobiet

Wiosna puka nam do drzwi, a więc i przychodzę do Was z przyjemna relacją :).
4 marca miałam przecudowną możliwość organizowania spotkania blogerek wraz z Paulą :* z bloga Suchocka bloguje. Było to dla mnie nie lada wyzwanie, gdyż praca ostatnio zabiera mi trochę czasu, a i po raz pierwszy tak naprawdę organizowałam takie prawdziwe i oficjalne spotkanie :). Paula, mam nadzieję, że podołałam obowiązkom ;-).

Przypinka jeszcze ze starą nazwa bloga od PinkiPrzypinki

Po pierwsze spotkałyśmy się w nowym dla mnie lokalu: Głodny Wilk, która znajduje się przy ul. Sienkiewicza 58 w Białymstoku. O ile słyszałam już o nim co nie co, to jednak warto samemu sprawdzać miejsca. Faktycznie, nie zawiodłam się. W lokalu panuje swoista atmosfera. Surowe betony, połączone z lakierowanym drewnem oraz gadżetami, które ewidentnie mają w sobie zapisaną jakąś historię tworzą niesamowity klimat. 
Do tego, Głodny Wilk chyba wyczuł nasze łakomstwo i poczęstował nas nieziemskim sernikiem oraz kawą!





Właściwie prawie każda z nas zamówiła jakiegoś Burgera, który był tak wielki, że niestety nie udało mi się pochłonąć go w całości, mogłam wziąć na wynos :P.




Serdeczne podziękowania także Słodkiej Damie, która specjalnie na tę okazję zaserwowała nam przepyszny truskawkowo-malinowy tort! Polecam też odwiedzić tą cukiernie stacjonarne: Waszyngtona 32, Białystok, na przepyszne słodkości i kawę :).


Nie mogłabym pominąć, że do grona znanych mi już koleżanek-blogerek tym razem dołączyło świeże i nowe twarze, z czego się bardzo cieszę :).
Wśród obecnych były:


Chyba nigdy, odkąd mam okazję uczestniczyć w takich spotkaniach, nie obyło się bez wsparcia dla jakiejkolwiek organizacji. Tym razem wraz z Paula zadecydowałyśmy zebrać karmę dla Stowarzyszenia AS, które opiekuje się kotkami i pieskami. Dzięki dobrym serduszkom dziewcząt udało się nam uzbierać prawie 100 km kociej i psiej karmy! 
Dodatkowo dołączył do nas białostocki Sklep Zoologiczny Zoo Cel, który mieści się m.in. w Galerii Madro!

Nie pozwoliłyśmy dziewczynom się nudzić. Dzięki kreatywności Pauli odwiedziła nas Gosia fryzjerka, a właściwie kolorystka, z powołania! Pomimo, że nie maluję włosów już ponad dwa lata, a fryzury nie zmieniałam jeszcze dłużej, przyznam się szczerze, że  oddałabym w jej ręce swoje włosy i pozwoliła na nutkę szaleństwa! Opowiedziała nam o kosmetykach do włosów firmy Joico oraz odpowiedziała na wiele pytań odnośnie pielęgnacji włosów i skóry głowy, które nas nie raz nurtowały.
Poza niesamowicie pozytywna energią Gosia zostawiła nam coś jeszcze... :)
Jako fryzjerka doskonale zna przyczyny i skutki zniszczonych włosów. Nic też dziwnego, że dużo czasu poświęciła innowatorskiej metodzie rekonstrukcji włosów K-PACK Hair Repair system i poza prezentami kosmetycznymi zaprosiła każdą z nas na taki zabieg do swojego salonu Day Spa Małgorzata Bartoszewicz!

Przy okazji pomalowała też dziewczynom włosy sprayami koloryzującymi od Joico. 
I to ten moment, kiedy żałuję, że mam ciemne włosy :)



Później już było szaleństwo plotek, właściwie na wszystkie tematy. Nie będę kłamać, nie rozmawiamy tylko o kosmetykach :P. Tematy same przychodzą do głowy, a wśród dziewczyn czuję się jak wśród naprawdę dobrych znajomych :), w końcu z niektórymi znamy się już tyyyyle lat! Czas tak szybko zleciał, że w sumie opuściłam lokal chyba około 20 :).






Z tego miejsca (bo stoję u szczytu stołu! :D) chciałabym także podziękować sponsorom, którzy zechcieli być obecni na tym spotkaniu i w ramach podziękowań dziewczynom, za ich wielkie serduszka! przekazali im kosmetyczne upominki! :)

PinkiPrzypinki, w swojej ofercie ma także: Magnesy PamiątkoweMagnesy Reklamowe czy też Czyściki do telefonów


FREEDOM make up Polska oraz przepiękna Bogna!

Fitomed - FB
Na lewo: Selfie Project - FB oraz na prawo: 7th heaven  - FB - Instagram 
A-derma FB
Ducray FB
POSE - FB

Jako uczestnik, a przede wszystkim współorganizator serdecznie dziękują obecnym sponsorom!! :)



Osobiście bawiłam się świetnie i mam ogromna nadzieję, że każda z dziewczyn wyniosła wiele radości i nowych doświadczeń z tego spotkania :) oraz, że jeszcze nie raz się spotkamy, nawet niekoniecznie na arenach blogowych.
Jednocześnie mam też nadzieję, że sprostałam zadaniom organizatorki :) i Paula nie będzie na mnie narzekać :P.

To co, do zobaczenia? :)

5 komentarzy:

  1. Było fantastycznie. Strasznie się cieszę że mogłam uczestniczyć w tym spotkaniu i w końcu was poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takiego spotkania, buziaki! Życzę wam więcej takich spotkań:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Było cudnie! Dziękuję za spotkanie :* buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,