poniedziałek, 20 marca 2017

Rozdanie z POSE!

Witajcie Kochani!
Dziś pierwszy dzień astronomicznej wiosny, jutro kalendarzowej, także nic dziwnego, że przychodzę do Was z rozdaniem! To już chyba taka mała tradycja, bo chyba po raz 3 organizuję rozdanie właśnie z tej okazji ;).

Jednak tym razem nagroda jest warta świeczki, a zasady banalnie proste! Jednak zanim powiem, o warunkach, opowiem Wam o kosmetyku, który możecie wygrać!


- koi, równoważy i relaksuje skórę dzięki wyciągowi z aloesu,
- redukuje podrażnienia oraz wysypki,
- zwalcza nadwrażliwość, stany zapalne i alergiczne,
- zmniejsza obrzęki skóry,
- wzmacnia naczynia krwionośne poprzez flawonoidy oraz elementy lipofilne,
- zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia skóry,
- ogranicza rozpad kolagenu, ochrania komórki oraz działa antyoksydacyjnie dzięki ekstraktowi z zielonej herbaty,
- stymuluje syntezę kolagenu dzięki ekstraktowi z alg,
- uzupełnia obniżony poziom ceramidów oraz hamuje powstawanie zmarszczek dzięki ekstraktowi z konopi.

Zasady są jakże proste! Pierwszy punkt jest obowiązkowy ( 1 los) każdy kolejny dodatkowy (spełnienie 1 warunku +1 punkt)
1. Obowiązkowo polubić Fun Page'a organizatora - KLIK
Dodatkowo
2. Obserwowanie mojego bloga - widget z lewej strony.
3. Obserwowanie na instagramie - @martysia5
4. Dodanie informacji o rozdaniu w blogrollu (1 lub 3 zdjęcie, link +tytuł "Rozdanie u maartysia")
5. Jeżeli obserwowałaś/eś mojego bloga wcześniej +1 los! :)

Podsumowując - można zyskać aż 5 szans na zdobycie nagrody :).

Aby zgłosić się do rozdania należy wypełnić 

Na Wasze zgłoszenia czekam do 12 kwietnia 2017, do godz. 12.00, tak aby nagrodę wysłać przed Wielkanocą :).
W zgłoszeniu koniecznie podajcie swój adres email, abym bezproblemowo mogła się skontaktować ze zwycięzcą. 

Regulamin:
1. Sponsorem nagrody jest firma POSE.
2. Organizatorem jestem ja - maartysia.
3. Losowanie 1 zwycięzcy odbędzie się 12 kwietnia 2017 ok. godziny 14.00.
4. Termin może ulec zmianie (wydłużyć się) jeżeli nie zgłosi się min. 15 osób.
5. Nagrodę wysyłam we własnym zakresie, na adres podany przez zwycięzcę na 24 h po otrzymaniu adresu..
6. Zastrzegam sobie prawo do zmiany zapisów w owym regulaminie.
7. Zliczane będą tylko zgłoszenia przesłane przez formularz google.

7 komentarzy:

  1. Super! Życzę wszystkim powodzenia. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Lubię Fun Page'a organizatora jako: Magdalena Łąk
    2. Obserwuję Twojego bloga jako: Megly Magdalena Ł.
    3. Obserwuję na instagramie - @martysia5 jako: megllyyy
    4. Dodałam informację o rozdaniu w blogrollu u siebie (megly.pl) po prawej w zakładce "polecam" - podlinkowałam do tego posta.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę powodzenia biorącym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia wszystkim, miałam okazje używać ich kosmetyków i byłam z nich bardzo zadowolona <3

    OdpowiedzUsuń