piątek, 3 marca 2017

maartysia.blogspot.com - nowa nazwa bloga!

Witajcie!

Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad zmianą nazwy bloga. Przede wszystkim dla tego, że five-star-girl jest długie i skomplikowane, co według moich prywatnych odczuć znacząco przyczyniło się do tego, że blog rozwija się w niesamowicie ślimaczym tempie. Takim to oto sposobem, po głębszych przemyśleniach od dziś blog nosi nazwę:



Nie wiem czy ktokolwiek z Was pamięta, ale właśnie tak na samym początku nazywał się mój blog. Nazwę zmieniłam po kilku nieprzyjemnych sytuacjach, z których już dawno wyrosłam. Co prawda przywiązałam się już do starej nazwy - jednak czas wejść na wyższy etap :).Ten blog to niezły kawał mojego życia - w blogsferze jestem od 2010 roku.

Poza tym, zapraszam Was także do odwiedzin mojego instagrama - @martysia5 

Mam przeogromną nadzieję, że zmiana nazwy znajdzie odbicie w przełomie mojego bloga, co przełoży się na moją motywację do jego dalszego prowadzenia :). W tym momencie nie zostaje mi nic innego, jak tylko zachęcać Was do kolejnych odwiedzin! :)

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Witam, jestem Theresa Williams Przez wiele lat rozmawiała z Andersonem, zerwał ze mną, zrobiłam wszystko, aby przywrócić go z powrotem, ale wszystko było na próżno, chciałem go tak bardzo ze względu na miłość, Błagałem go o wszystkim, obiecałem, ale odmówił. Wyjaśniłem mój problem przyjacielowi, a ona zaproponowała, że ​​powinienem raczej skontaktować się z czarownikiem, który mógłby mi pomóc rzucać zaklęcie, aby go przywrócić, ale jestem typem, który nigdy nie wierzył w zaklęcie, nie miałem wyboru niż spróbować, ja Wysłał pocztą krążownik zaklęcia i powiedział mi, że nie ma problemu, że wszystko będzie dobrze przed trzema dniami, że moja dawna wróci do mnie przed trzema dniami, rzucał zaklęcie i zaskoczył go drugi dzień, to było około godziny 16:00. Moja ex wołała mnie, byłem tak zdziwiony, odrzuciłam wezwanie i wszystko, co powiedział, to było takie, że tak bardzo żałował za wszystko, co się stało, że chciał, abym mu wrócił, że tak bardzo mnie kocha. Byłem tak szczęśliwy i poszedłem do niego, że tak zaczęliśmy żyć razem szczęśliwie. Od tego czasu obiecałem, że ktokolwiek, kogo znam, ma problem z relacją, pomogłabym takiej osobie, powołując się na jedynego prawdziwego i potężnego czarodzieja, który pomógł mi z moim własnym problemem. E-mail: drogunduspellcaster@gmail.com możesz go zadzwonić, jeśli potrzebujesz jego pomocy w relacjach lub innych sprawach.

      1) Love Spells
      2) Zakochane Miłości
      3) Czary rozwodowe
      4) zaklęcia małżeńskie
      5) Zaklęcie wiążące.
      6) Zaklęcia rozbite
      7) Przebij minę Lover
      8.) Chcesz zostać awansowanym w zaklęcia / Lottery
      9) chce zaspokoić swojego kochanka
      Skontaktuj się z wielkim człowiekiem, jeśli masz jakieś problemy z trwałym rozwiązaniem
      Poprzez drogunduspellcaster@gmail.com

      Usuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,