piątek, 8 maja 2015

Balsam do ust DUCRAY

Nie tylko suche skórki przy paznokciach, ale także suche usta to mój częsty problem. Przyszła też wiosna i słonce, do tego wiatr i rower i moje usta są jeszcze bardziej narażone na coś co powoduje ich suchość. Na ratunek ruszył balsam do ust keracnyl repair od DUCRAY.
Jest to moje pierwsze spotkanie z tą firmą i powiem szczerze, że jestem zadowolona! :)

Działanie: rzeczywiście nawilża usta, chociaż potrzebowałam troszkę czasu, aby widzieć prawidłowe efekty.
Wydajność: mimo małej pojemności (choć normalnej dla tego typu produktów) jest to bardzo wydajny kosmetyk.
Praktyczność: opakowanie tubki i tego typu "smarowacza" nie jest moim ulubiony. Wolę pomadki w sztyfcie. Jednak mimo wszystko ładnie i bez nadmiaru balsam wydobywał się z tubki i nie było problemów z aplikacją. Przeźroczysta, lekko płynna konsystencja ładnie się wchłaniała.
Cena: ok 14 zł
Moje zdanie: bezbarwny, nieklejący, ładnie zostający na ustach, szybko wchłaniający się. Ochy i achy :)



2 komentarze:

  1. Też na moich ustach całkiem fajnie się spisuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Także wolę szyfty :) ale ostatecznie mogłabym sie skusic ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,