czwartek, 12 marca 2015

New in!

Po zdanej sesji pozwoliłam sobie "poszaleć" na zakupach. Czułam potrzebę wynagrodzenia sobie tych wielu godzin w notatkach. Takim to sposobem znalazłam się w Pepco. Cóż za cudowny sklep. Wiem, że wiele z Was narzeka na jakość ubrań z tego sklepu. Zawsze (najczęściej) kupuję tam bieliznę, podkoszulki, legginsy, skarpetki i jeszcze nigdy się nie zawiodłam, bo cena jest adekwatna do jakości, a czasem nawet jakość lepsza. Nigdy nie trafiłam na "bubla".
Kocham też dodatki do domu z Pepco. Są stylowe i urocze! Utonę w zakupach, gdy już zacznę urządzać szczegółowo moje nowe lokum :).
Te ostatnie zakupy były o tyle zaskakujące, gdyż w Pepco znalazłam to czego od dawna szukałam - szara spódnica z drapowaniem. Nie widzi mi się wydawać 40 zł (w internecie) na kawałek bawełnianej szmatki, a jednak krój mnie bardzo kusił. Tutaj dostałam ją, w moim rozmiarze! za 14.90 zł!
Uwielbiam bieliznę z Pepco, jedna minimalistyczna, trwała i ładna (może poza tymi koronkami, bo gumeczki rozciągają się, ale wciąż są ładne :D). Ceny wahają się w okolicach 6-10 zł.
Na zdjęciu są jeszcze skarpetki z Primarka - koleżanka przywiozła mi ze Szkocji :).
W Pepco też zgarnęłam większą kopertówkę, gdyż moja z Primarka zaczęła już pękać :(. Za 29,99 zł mam znów dużo radości.



Na koniec dodatki do mieszkania. Powoli zaczynam je kompletować, ale też nie chcę przesadzić. Utknęłam przy poszewkach na "jaśki" i mam dwie nowe, bialutkie, milutkie, za 7,99 zł/sztuka! Poprzednie kupiłam w Home&you - 35 zł/sztuka...W Biedronce na przecenie dorwałam zestaw 3 salaterek do serwowania. Urocze są! 9.99 zł/komplet.


7 komentarzy:

  1. Ja ostatnio obkupiłam się majteczkami z Victoria Secret, uwielbiam je :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sklep "Pepco", ubrania kupuję tam czasami, jak już naprawdę coś wpadnie mi w oko (bo zazwyczaj nie ma nic w moim rozmiarze, jak już trafię do sklepu :( ), ostatnio kupiłam tam baletki za 9,90zł materiałowe czarne, a w środku z serduszkami, mega wygodne.
    dodatki do domu mają cudne i ceny bardzoooo przystępne :) a Twoje zakupy fajniutkie i ta kopertówa mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tez te baletki! :d i problem z rozmiarem :( ciężko złapać tam XS :)(

      Usuń
    2. XS rozchwytują jak świeże bułeczki najwidoczniej :P

      Usuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,