piątek, 22 listopada 2013

Rossmann -40%


Uległam, chociaż w sumie od początku wiedziałam, ze coś tam kupię :D. Właściwie nie wiele wydałam jak na wizytę w rossmanie, także i tak mogę być z siebie dumna!

Stawiałam na puder. Normalnie puder zużywa mi się w w tempie żółwim, kupuję go raz na dwa lata. W związku z tym, że moim poprzednim powoli widać dno (powoli :D) pomyślałam, ze przyda mi się nowy "na zapas", skoro promocja. Skusiłam się na coś droższego. MANHATTAN SOFT COMPACT POWDER, odcień: 8 vanille. Regularnie kosztuje ok. 22.99 zł, z promocją wyszło mi 13.79. Do tej pory miałam puder z EVELINE, który regularnie kosztuje 18.99, także i tak wyszło cenowo dobrze. Teraz czekamy tylko na efekty i w ogóle sprawdzenie, czy to mój odcień.

Ze względu, na, niestety, nieidealną cerę jestem zmuszona używać podkładu z nieco lepszym kryciem (a szkoda!). Do tej pory stawiałam na te lżejsze, delikatne, ale zawsze!! dopasowane do koloru skóry. Dziwie się dziewczynom, które kupują podkłady o dwa odcienie ciemniejsze i wyglądają jak marchewki, albo jakby miały na sobie maskę. Już wolę, żeby podkładu nie było widać niż żebym wyglądała tak śmiesznie.
Postawiłam na Maybelline Affinitone, odcień 03 Light Sand Begie. Tak samo jak i pudru, nigdy nie miałam z nim styczności. Regularnie kosztuje 27.29, w promocji wyszło mi 16.29. Zazwyczaj kupuje podkłady do 20 zł, także i tu cenowo jest dobrze. I znów historia, jak w przypadku pudru, testowanie i oczekiwanie efektów :).


Lakier to taka rzecz, bez której z rossmana nie potrafię wyjść. Niestety. Do tego, wczoraj (chyba wczoraj :P) odwiedziłam bloga Magdy i tam zobaczyłam ten lakier, z tym, że w innej wersji kolorystycznej. Mój pierwszy piaskowy lakier. Jestem jego bardzo ciekawa! Skusiłam się na róż, numer 2, kolor ciemny różowy, ładny <3 przynajmniej w buteleczce. Zaraz zabieram się do malowania, także lada dzień będą zdjęcia :). Regularnie lakier ten kosztuje ok. 7.69, w promocji wyszedł za 4.59, czyli cena dobra.

Pomysł na tło do zdjęć zapożyczony od Michasi :D. Co prawda na lakierze trochę oszukuje te moje tło, ale jak na pierwszy raz jest dobrze :D.

Przypominam, że promocja trwa w dniach 22-28.11.2013 ;)

7 komentarzy:

  1. Hahaha Michasia Cię zabije za tą Marcelinę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lol! :D jaka wtopa! :D hahaha ale już poprawiłam! ja ja się tak machnęłam? :D PRZEPRASZAM!!! :)

      Usuń
  2. Zastanawiam się nad tym podkładem. Na zakupy idę dopiero jutro, mam nadzieję, że jeszcze coś tam zostanie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkład jest wg mnie najlepszy! Używam niezmiennie od ponad roku i jak dla mnie numer 1 :) Ale ten kolor co wybrałaś 03 jest naprawdę baardzo blady, używałam go jak nie mogłam się opalić, a mam cerę mleczną, teraz przeszłam na 09 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zimą to i ja się nie bardzo opalę :(, zaraz będę robiła próbę :D

      Usuń
  4. Widzę piasek :D
    Ja dzisiaj kupiłam sobie taki koloru mlecznej kawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jak się spiszą nabytki ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,