sobota, 3 sierpnia 2013

Pałac Branickich i i ogrody

Podczas spaceru urodzinowego odwiedziliśmy Pałac Branickich w Białymstoku. Historię i inne informacje bez problemu znajdziecie w internecie, więc nie ma co tu opowiadać.
Od niedawna w branie Pałacu mieści się MCIT - Multimedialne Centrum Informacji Turystycznej, gdzie można nabyć liczne informatory oraz zapoznać się z całym Białymstokiem. W ogrodzeniu pałacu, przy ogrodach angielskich, znajdują się dwie studnie oraz jedno pomieszczenie w bramie, gdzie można w multimedialny sposób zapoznać się z historią miasta, dziejami, dowiedzieć się o szlakach turystycznych, ciekawych miejscach itp.

Brama i ogrody angielskie


Ogrody francuskie i moja mała sesja



awaria :D, czyli swędzące, pogryzione nogi :D


7 komentarzy:

  1. Haha, awaria najlepsza :D Pięknie tam, szkoda że kojarzy mi się z zakładem fizyki i anatomii :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczną miałaś tę spódniczkę :) no no no, bardzo przyjemne miejsce! Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach miejsce moich spacerów za czasów małego bobasa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę, nawet nie wiedziałam, że obserwuję kogoś z Białegostoku :)
    Białostoczanka pozdrawia!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękna pogoda Wam się trafiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Białystok! Zaglądam do niego przeciętnie dwa, trzy razy w roku (jestem z woj.mazowieckiego): W tym roku niestety zastałam jeden wielki plac budowy! Ale lody na rynku w bella vita jak zawsze smaczne :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,