poniedziałek, 3 czerwca 2013

Mdłe piękności na paznokciu!

Odnalazłam kolejny ideał na moje paznokcie!
Kolor - bajeczny! Mdły, brudny róż... nie wiem jak go opisać. Wygląda zwyczajnie, ale idealnie <3.
Pędzelek, mimo, że jest szeroki (co zawsze sprawiało mi wielkie problemy) to tym razem okazał się strzałem w 10! Jedno pociągnięcie pędzelka i Voilà! (poza kciukiem :P)
Na paznokciu mam tylko jedną warstwę, dwudniową z resztą. Krycie jest o tyle dobre, że nawet nie smarowałam drugiej warstwy. Z pośpiechu nie przeciągnęłam też bezbarwnym... i już dwa dni sprzątania się trzyma.
ideał <3





7 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam szerokie pędzelki :) kolor też całkiem fajny ~!

    OdpowiedzUsuń
  2. widać bardzo fajny pędzelek.
    ja zawsze mam czerwone pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam podobny kolorek na swoim paznokciach w tym momencie, ale coś się z nim nie polubiłam ;) nie mój odcień

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny odcień lakieru. takie lubię najbardziej :) !

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,