sobota, 9 lutego 2013

Zapusty!


Och co za weekend! po sesji nie mogę wciąż się ogarnąć i od czwartku jestem w transie :P. Najpierw koncert Impulsu, wczoraj panieński mojej bratowej a zaraz kolejna impreza, iście ostatkowa. Czyli znów uderzamy w klub! Wychodzę z założenia, że kiedy, jak nie teraz, mam się bawić! :) i takim to sposobem znajduje się w wielu klubach i innych imprezach.
Ostatnio "posmakowało" mi disco polo. Kiedyś, za gimnazjum, też jako tako to pulsowało, ale potem przepadło. Dziś, być może ze względu na towarzystwo, w którym się na co dzień otaczam, dochodzę do wniosku, że najlepiej bawimy się właśnie przy disco polo! :D Czyli co piątek jesteśmy w Touch Club na Disco Polo Night :D.

podrzucam Wam urywkowe zdjęcia mojego seciku, gdyż mam jeszcze ręcznik na głowie :D. Może na dniach, o ile zrobię, to podrzucę zdjęcie w całości :).

A Wy jak się dziś bawicie? :) :D


5 komentarzy:

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,