wtorek, 12 lutego 2013

Postanowienia postne

Robicie takie? Ja osobiście "bawiłam się" w to jak byłam młodsza. Potem jakoś przeszło, ale pomyślałam, że wrócę do tego w tym roku. Jest to dobry sposób na ćwiczenie swojej woli. Być może te postanowienia, które poczynię w okresie wpłynął jakoś znacząco na moje życie, a myślę, że przede wszystkim korzystnie odbiją się na moim zdrowiu i portfelu. Moje postanowienia to:

-ćwiczyć 3 razy w tygodniu
-nie jeść słodyczy
-nic nie kupić z ubrań i butów (poza kurtką na wiosnę)
-nie piję alkoholu

Ale póki post to jeszcze podsumowanie ostatkowych imprez. Rozpoczęły się już we czwartek, a mało brakowało a skończyłyby się dziś :D. Jednak musiałam się poddać ze względu na ból bioder, który dokucza mi od kilku dni. Może to i lepiej. Kiedyś trzeba spędzić spokojny wieczór w cichym pokoju, albo pójść na długi, wieczorny spacer po mieście. Jeszcze nie wiem co będę robiła tego wieczoru, ale Was zostawiam ze zdjęciami z ostatnich imprez! :)





6 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądałaś :) ja postanowień nie robię :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mi wystarcza postanowienia noworoczne ale Tobie zycze oczywiscie wytrwalosci:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślę właśnie czy nie zrobić sobie takiej listy postanowień :) A tobie powodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie robię takich postanowień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia z postanowieniami :D haha. Nie mogłabym isę powstrzymać przed kupowaniem ciuchów ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak byłam dzieckiem, to miałam raz postanowienie, że nie jem słodyczy, chyba nawet udało mi się wytrwać, ale potem już nigdy nie robiłam takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,