niedziela, 27 stycznia 2013

Rozpędzeni w stronę


Pogoda jest niesamowita, ale tylko wtedy kiedy palę w piecu, przytulam się do kaloryfera i patrzę przez okno. Słoneczko świeci jak szalone. Trzeba nacieszyć się tymi promieniami, bo nie często są podczas zimy. Dlatego zaraz kończę notkę i uciekam do pokoju brata, gdzie słońce świeci najmocniej :).
Chciałam zrobić trochę zdjęć dzisiejszemu strojowi, jednak totalnie brak mi miejsca. Udało mi się wygospodarować odrobinę przestrzeni i zrobiła aż dwa zdjęcia!

Spodnie - new yorker
koszula - prezent od przyjaciółki ze Szkocji



A teraz uciekam spotkać się z moją przyjaciółką, która jutro ma urodziny! :*

P.S. Pozdrawiam Paulę (i chyba całą resztę! ;-)), która czyta mojego bloga! Buziaczki robaczki :P. Prawie  3 lata byłam w sieci w niewiedzy moich znajomych :P.


8 komentarzy:

  1. fajniutkie masz te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejrzysty wystrój bloga, lubię to! :D W ogóle ciekawie blogujesz. A ja zapraszam Cię na mój konkurs: http://raroika.blogspot.com/2013/01/konkurs.html . Obserwujemy? Pozdrawiam, raroika :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze kooocham tą piosenkę :) a po drugie zgadzam się, ja też uwielbiam oglądać zimę ale zza okna w ciepłym domku, z kocem i gorącą czekoladą :D

    Ps. Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widac stroj, widac : ) ; ) super jest ta nutka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna jesteś, lubię czytać Twojego bloga, robię to od ponad roku :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś śliczna :) uwielbiam piosenke ;)
    pozdrawiam, i zapraszam do mnie :) u mnie zdjecia z Londynu :) Może masz ochotę dodać? :) zrobie to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna koszula. *.*

    Zapraszam. :3

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,