środa, 9 stycznia 2013

www.afw-store.pl POLAND


Pamiętacie jak w tej:  five-star-girl.blogspot.com/2012/12/buy-trends.html notce wspominałam Wam o jednym ze sklepów :  www.buytrends.com  (p.s. widzę tam duże wyprzedaże! :))?

Dziś Wam chcę przedstawić ofertę innego sklepu: www.afw-store.pl, który oferują prawie ten sam asortyment, ale w złotówkach. Niemniej jednak nie zmienia się fakt, że wysyłka jest z zagranicy.
Co co cen - są dość zachęcające, jak to bywa w produktach marki JapanStyle, ale do jakości niekiedy też nie można się przyczepić!

Kilka produktów, które przykuły moją uwagę
1 KLIK
2 KLIK
3 KLIK
4 KLIK

Co więcej, po prawej stronie mojego bloga widnieje również banner tego sklepu, Zapraszam! :)

11 komentarzy:

  1. sweterek z pierwszej miniaturki genialny ; )

    inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka prześliczna, jednak nie mam zaufania do Japan Style ;(



    Zapraszam do siebie ;> Przeniosłam się z innego bloga, ponieważ chce stworzyć coś nowego ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy sklep! Super blog, masz swietny styl. Zapraszam do siebie i na rozdanie!
    Kisses
    Aga

    GIVEAWAY with Choies!!!50 WINNERS!!!
    GIVEAWAY with Choies!!!50 WINNERS!!!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka z 3 zdjęcia boska aawwww ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu akurat chodzi o sweterek, ale spódnica również mi sie podoba :D

      Usuń
  5. Chętnie zobaczę co oferuje ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niektóre ciuszki na prawde mają świetne, ale własnie ciekawe jak z ta jakością... Ja jeszcze nigdy nie kupiłam nic z japan style...

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne mają rzeczy, na kilku blogach widziałam, że sponsorują nagrody w konkursach ;D


    http:// ANECIA WAS HERE + KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  9. czemu Japonki zawsze tak dobrze wyglądają we wszystkim :-)))

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,