poniedziałek, 10 grudnia 2012

Buy Trends!


Ostatnio popadłam w szał zakupów świątecznych i nie tylko świątecznych :P. Na szczęście już opanowałam się i całą gotówkę zamroziłam na koncie, żeby co nie co zostało na ferie i wakacje (a planuję szaleństwa!:)).
Ale niestety, cóż poradzić kiedy sylwester za pasem! trzeba szukać jakiejś wystrzałowej sukienki. Dlatego spróbowałam przejrzeć ofertę sklepu www.buytrends.com .
Oferuje on odzież w stylu "JapanStyle". Przestałam się już bać tego typu odzieży, bo wiele z Was ją kupuje i chwali... wiec czemu nie?

Kilka propozycji z tego sklepu, które wpadły mi w oko! :)



od lewej : 1, 2, 3, 4










od lewej : 1, 2, 3.

4 komentarze:

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,