czwartek, 1 września 2016

Wrzesień - mam nadzieję - miesiącem zmian

O ile powinnam rozpocząć takim postem sierpień tak przeciągnęło się to do września! :D Jak piszą poradniki motywacyjne - nie ważne kiedy, ważne, aby w ogóle. Także HEJ! Wrzesień ma być granicą do zmian - nie, nie zmieniam mężczyzny <3, mieszkania ani nawet samochodu. Zmieniam samą siebie! Stawiam sobie niejako zadanie nie-do-wykonania.
Przede wszystkim zmiany będę wprowadzać stopniowo - chcę zmienić sposób żywienia, podejście do życia i znów wprowadzić nieco systematyczności do mojego życia. Wiąże się to przede wszystkim z powrotem do nawyku wczesnego wstawania, regularnego ćwiczenia, piątkowego sprzątania oraz nie odkładania nic na potem. W pewnym sensie dotyczy to też kwestii finansowej :P, bo mam wielkie plany! Oczywiście w żaden sposób nie będę ujmowała sobie spontaniczności, jak było też i do tej pory, jednak czasem dwa razy przemyślę zanim coś kupię, czy zanim coś powiem.
Poza tym, mam też kilka pomysłów na zmiany w moim małym mieszkanku. Jesienią, albo deszczowymi popołudniami najlepiej się tworzy DIY :). Chęć tworzenia nowych elementów podnieca mnie bardziej niż kupowanie gotowych. 

Tak więc czas start! Dzieci idą pierwszy dzień do szkoły, a ja rozpoczynam "metamorfozę"! :)


5 komentarzy:

  1. Wrzesień zawsze mi się kojarzy ze zmianami. Od lat - to chyba bylo kiedys zwiazane z rokiem szkolnym ;-) powodzenia w zmienianiu siebie! pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia we wdrążaniu zmian w życie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely photo <3

    www.catmorais.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, wrzesień to miesiąc zmian,dlatego własnie dziś po kilku miesiącach wracam na bloga :) Dobrze napisałaś - nieważne kiedy, ważne, aby w ogóle! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,