piątek, 10 czerwca 2016

Modne, pastelowe paznokcie

Tak w sumie zastanawiam się, czy aby na pewno pastelowe paznokcie są modne, jednak bardzo mnie przekonują i ciągnął do siebie. Niesamowicie spodobały mi się takie spokojne, lekko przygaszone odcienie. Jakiś czas temu prezentowałam Wam mix kolorów KLIK, w tym przypadku padło na klasyczne malowanie. Cała płytka w jednym kolorze. Nie powiem, moje upodobania do prostoty jednak zaczynają się też sprawdzać w manicure, gdyż zakochałam się w tym kolorze, unikając jakichkolwiek dodatków. Niestety, widać, że kolor jest trudny w aplikacji, ponadto moja płytka przez ciągłą pracę przy komputerze jest nieco uszkodzona. Nie mniej jednak w tym sezonie dałam wolne dla czerwieni i intensywnych kolorów na rzecz pasteli :).



1 komentarz:

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,