niedziela, 6 grudnia 2015

Yankee candle - SOFT BLANKET

Świąteczna atmosfera powoli zaczyna doganiać i mnie. Wczoraj odbyło się Mikołajkowe Spotkanie Podlaskich Blogerek, gdzie dzięki dziewczynom poczułam się jak małe dziecko, które spod choinki wyciąga mnóstwo prezentów <3 (relacja wkrótce:). Poza tym już całe miasto przystrojone jest już świecidełkami. W galeriach już choinki poubierane, a w sklepach grają nawet świąteczną muzykę. Nic też dziwnego, że człowiek z lekka głupieje i na siłę szuka świątecznych akcentów w swoim codziennym życiu. Wszakże do prawdziwych świąt pozostało jeszcze ponad dwa tygodnie.
I mnie powoli zaczyna dopadać ten świąteczny chaos. Już w mieszkaniu pojawiły się lekkie, świąteczne akcenty, takie jak świeczki czy pościel. Najwyższy czas też pomyśleć już o choince. W końcu to nasze pierwsze wspólne święta w naszym mieszkanku.


Świątecznego klimatu dodają też woski. Co prawda stricte świątecznego zapachu nie mam, cynamonu nie znoszę, a świerk wolę w wersji żywej, ale SOFT BLANKET idealnie pasuje do tego nastroju. Wbrew pozorom nie jest to zapach otulający, i jak mogłoby się wydawać po nazwie, usypiający. Przyjemny kocyk jest po prostu przyjemny. Jak dla mnie pachnie jak świeże pranie, z mieszkanką kwiatową i szczyptą świeżości. Nie raz wspominałam, że lubię po kompletnym sprzątaniu mieszkania wypić kawę, zapalić wosk i jego zapachem napawać swoje zmysły. Soft Blanket jest właśnie takim zapachem, przy którym można się zrelaksować, odpocząć i utopić w otchłani marzeń. Aż dziwne, że dopiero teraz, postanowiłam kupić ten klasyczny zapach, który zrobił szał już na niejednym blogu.

P.S. Jak Wasze mikołajkowe  upominki? Byliście grzeczni w tym roku? :)

Woski Yankee Candle dostępne są w sklepie goodies.pl, a tan konkretny jest TUTAJ.



2 komentarze:

  1. Mnie wystarczy, ze można sie przy nim zrelaksowac :P misiek na opakowaniu z pewnoscia przyciaga wzrok :D pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie przyozdobiłaś pokój ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,