piątek, 20 października 2017

Yankee Candle - BABY POWDER

Witajcie!
Od kilku dni jestem uwięziona we własnym łóżku i co dziwne wcale nie sprawia mi to przyjemności. Wszystko spowodowane jest pospiechem mojej Oleńki, a przecież jeszcze ponad miesiąc do terminu! Także Kochanie -poczekaj :) my też bardzo chcemy Cię poznać, ale i czasie :).
Jestem osobą w gorącej wodzie kąpaną, więc jak dowiedziałam się o ciąży to od razu kupiłam kilka uniwersalnych ubranek. Jak już była potwierdzona płeć to pez3padlam kupując różowe okruszki. Łóżeczko złożone było już w 5 mc, a wózek zamówiliśmy jeszcze wcześniej. Mam już niemal wszystko (brakuje tylko kilku drobiazgów). Wcześniej wszyscy pukali się w głowę, że za wcześnie i za szybko. A teraz? Mogę spać spokojnie, że wcześniejsza wizyta Oli mnie nie zaskoczy i zamiast wykorzystywać rodzinę i przyjaciół do kompletowania wyprawki mogę bez stresu odpoczywać :).

Taki odpoczynek to okropne nudy :P także nadrabiam woskowe zaległości. W kuferku leżał nieuzyty jeszcze BABY POWDER. Poszedł na pierwszy ogień  (doslownie).

Kolekcja classic dopiero niedawno pojawiła się w moim kominku. Po tym zapachu spodziewałam się czegoś w stylu słodkiego, a jednoczesnie świeżego proszku do prania. W pewnym stopniu tak było, ale..

Znacie zapachy CLEAN COTTON, SOFT BLANKET  i FLUFFY TOWELS?  Jak dla mnie są siostrzano podobne i jak dla mnie bez większego problemu każdy z nich mógłby siebie wzajemnie zastąpić. Do nich dołączam też BABY POWDER. Coś proszkowego, coś świeżego, ale bez szczególnego zachwytu i rewelacji. Z nich wszystkich CLEAN COTTON jest najbardziej wyrazisty. Przy BABY POWDER spodziewałam się WOW! Że obudzi we mnie nieopisaną radość i gotowość do przyjęcia Maluszka. Obeszło się jednak bez żadnego echa i absolutnie nie wywołało we mnie skojarzeń z zapachem dziecięcego pudru czy innych kosmetyków :).
A jak Wasze odczucia? Znacie te zapachy? :)

Wszystkie opisywane przede mnie woski zakupuję na stronie goodies.pl, a ten konkretny znajdziecie TUTAJ.

9 komentarzy:

  1. Ach Yankee Candle to zawsze coś fajnego wymyśli! :)
    Ileż ma tych wosków w swojej ofercie.
    Niewiadomo co wybrać ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go, ale pewnie niczym by mnie nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero planuję zakup pierwszych kilku wosków, ale raczej skłaniam się ku tym bardziej wyrazistym, więc za te wymienione w poście podziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ten pewnie nie przypadł by do gustu. zdecydowanie bardziej polecam clean cotton :)

      Usuń
  4. Ja przez całą ciążę nie tykałam ani wosków ani perfum, szok, żylam zapachem powietrza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie palę wosków, ten zapach jakoś mnie nie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,