piątek, 18 września 2015

Podsumowanie słonecznego lata!

Dziś, po raz kolejny, przychodzę do Was ze stylizacjami w moim wykonaniu. Ostatnio mieliście okazję oceniać moje stroje TUTAJ. Oczywiście "mirrorpic" jest jedynym sposobem na zdjęcia, gdyż mam strasznie ograniczony i czas i przestrzeń... Ale mam nadzieję, że to Was nie razi :P.
Czekam na Wasze otwarte sugestie wobec tego jak dopieram części garderoby. Z chęcią usłyszę opinię innych :).
A więc... CZAS START!
1. Oczywiście do pracy. All from primark :D, a za mną wspomnienie wycieczki do Niemiec KLIK :D.
 2. Bardzo podoba mi się to zestawienie. Klasyka, a jednocześnie nie mdłe biurowe zestawienie.
 3. Koronki zapewne królować będą jeszcze przez kilka sezonów. Są niezwykle dziewczęce i czuję się w nich jak rusałka :D.
 4. Chłodniejszy dzień w luźnym stylu. Tregginsy kupiłam właściwie z myślą o rowerze w chłodniejsze dni, ale idealnie się sprawdzają nawet z koturnami!
 5. To był bardzo energiczny i pracowity dzień, więc wygoda przede wszystkim!
 6. Mimo wszystko najpewniej czuję się w sprawdzonych kolorach i zestawach! Wygodnie i idealnie do pracy w terenie!

 6. Czasem stawiam też na dziewczęcość, stąd mój urodzinowy prezent od przyjaciółki! Maxi w truskawki! Mega!
 7. Urodzinowa stylizacja. Czyli oczywiście klasyk... :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,