piątek, 12 września 2014

Wzmacniająca odżywka z diamentem od Eveline

Cóż tu pisać. Jedni chwalą inni wręcz krytykują wszystkie odżywki z Eveline. Spotkałam wiele opinii, jednak wciąż decydujące zdanie ma ta pozytywna.
Osobiście miałam styczność z trzema rodzajami:
- Eveline 8 w 1
- Eveline 9 w 1
- Eveline wzmacniająca odżywka z diamentem

Wstyd się przyznać, ale ani razu nie porównałam ich składu, jeżeli ktoś z Was ma ochotę w zdjęciach dodaję skład tej z diamentem :).
Mam ogromne zaufanie do odżywek do Eveline. Wiem, że zawsze, gdy moje paznokcie zostaną wystawione na próbę lub ulegną zniszczeniom mogę na nie liczyć. Tak było w przypadku pierwszej próby, gdzie nigdy nie mogłam zahodować paznokci, a z Eveline zrobiłam to raz dwa! Podczas drugiej próby była "akcja-regeneracja" po nieudolnym zdejmowaniu żeli. Oczywiście akcja zakończyła się sukcesem. Trzecia akcja trwa teraz - już widzę pierwsze efekty ! :)
Nigdy nie spotkałam się z jakimikolwiek skutkami ubocznymi gdy stosowałam odżywkę zgodnie z zaleceniami producenta (inaczej było w przypadku nadmiernego używania, pojawiło się kilka plamek na płytce, które wynikały ze świadomego przedawkowania).




2 komentarze:

  1. Bardzo lubię ich odżywki. Moje paznokcie nie odczuwają skutków ubocznych, a w zamian są bardzo twarde i szybko rosną :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,