poniedziałek, 21 maja 2012

Sunny day!

Dzisiejsza noc należała do mega nieprzespanych... od 24 mogliśmy wybierać swojego promotora do pracy licencjackiej - przez usos. Oczywiście wiadomo, usos siadł, a my jak debile czekaliśmy aż "wstanie". Wstał... o 9, kiedy moja cała grupa była na ćwiczeniach. Na szczęście iPad uratował mnie, choć sama do końca nie jestem przekonana co do swojego wyboru... Niby wykładowcę lubię, uważam go za zorganizowanego, starsze roczniki go chwalą no i oczywiście tematy nawet spoko (odnośnie serwisów internetowych o tematyce turystycznej). Jednak jedna moja obawa to to, że u większości osób był na ostatnich miejscach... nie wiedząc czemu... Zobaczymy jak dojdzie do pisania pracy... :).

Wczoraj panowała przepiękna pogoda! Dziś w sumie taka sama :), więc zaraz przebieram się w strój i idę wylegiwać się na słoneczku <3. Naprawdę uwielbiam takie dni, kiedy wraz z nauką mogę przenieść się na słonce. Od razu łatwiej się uczyć i przy okazji można się odprężyć oraz opalić :).
A teraz odnośnie trochę stroju. Jest on  niezwykle prosty - jak moje wszystkie stroje :). Wszystko co mam na sobie ma już trochę lat... :D, spodenki są najstarsze i pamiętają jeszcze czasy gimnazjum :D. Do tego możecie dostrzec na mojej nodze dobrą szramę - wynik karczowania niechcianego drzewa w ogrodzie... :D

szoty - bazar
top - house
bolerko - nieznany sklep w Anglii
okulary - biedronka




10 komentarzy:

  1. mogłabyś do mnie wpaść i zrobić w moim pokoju taki porządek :P?

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej to dobrze. Ja za chwilę jadę na Targi do Bydgoszczy, 4 godziny w samochodzie, a jutro cały dzien w gorącej hali.... Potwornosć....

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz piękne kwiaty na ścianie! to są naklejki? jak tak to gdzie można takie cudo kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne szorty!!:):)
    ładnie wyglądasz.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogoda rzeczywiście cudowna, ale Ty wcale nie mniej! Pięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra letni zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to jestem pod wrażeniem bo w ogóle nie widać że to tapeta :) dzięki za link, przyda się, bo niedługo będę mieszkanie urządzać :P

    OdpowiedzUsuń
  8. O Matko, no to ładnie was ten cały system urządził... :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo tak, pogoda znów nas rozpieszcza! :D

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,