niedziela, 6 maja 2012

Ciasteczka z ciasta francuskiego


Nie wiem, czy przypadkiem u którejś z Was nie podejrzałam tego przepisu :).
Jest niezwykle prosty!
W Biedronce kupujemy gotowe cisto francuskie, ananasy, dżem i masło czekoladowe (dodatki według uznania :)).
Ciasto kroimy, dodajemy nasze dodatki i "jazda" !
w rozgrzanym do 220 stopni piekarniku pieczemy nie dłużej jak 10 min! (inaczej wyjdą spalone tak jak moje :().
Dżem i czekoladę nakładałam już po upieczeniu.
Na koniec posypałam cukrem pudrem. Palce lizać! :)









4 komentarze:

  1. Chętnie bym spróbowała ale bez ananasa :) Jakiś inny owoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tym smakołyku.
      Moze kiedyś wypróbuję ;)

      Usuń
  2. pysznie wygląda :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm it looks tasty!

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,