czwartek, 10 listopada 2016

Rocznicowe spotkanie podlaskich blogerek urodowych!

Nawet nie wiecie jak ciężko uwierzyć w to, że właśnie w listopadzie minie 6 lat jak bloguję :), a w lipcu tego minęły 3 lata od pierwszego oficjalnego spotkania podlaskich blogerek, które odbyło się w Białymstoku, Pamiętacie? :) KLIK!

Nic też dziwnego, że z okazji kolejnej (opóźnionej) rocznicy musiałyśmy się spotkać! W jesienne popołudnie spotkałyśmy się u Oli, aby wspólne celebrować nasze wspomnienia. Z mojego punktu widzenia jest to o tyle ważne, (i wspominałam o tym już wiele razy), że dzięki OLI i MAGDZIE zostałam wygrzebana z czeluści internetu, bo właściwie do wtedy myślałam, że mój blog istnieje tylko dla mnie. Otworzyło i to niejako drzwi w sferze blogowej.
To spotkanie, w porównaniu do wszystkich innych na których kiedykolwiek miałyśmy okazję się spotkać, różniło się właśnie tym, że odbyło się w mieszkaniu i w towarzystwie pociech Oli, Magdy, Kasi oraz oczekiwanej też drugiej Magdy :). Ola ugościła nas na swoich nowych włościach :). Rodzinna i luźna atmosfera w towarzystwie dziewczyn po raz kolejny uświadomiła mnie jak normalnymi i życiowymi kobietami jesteśmy :).

Oczywiście jak przystało na babskie spotkanie nie mogło zabraknąć typowo cukierkowych ozdób, które niesamowicie pasowały do klimatu naszego spotkania. Urocze rozety, zawieszki, talerzyki, kubeczki i inne ozdoby pochodzą ze strony PARTY DEKOR (zapraszam także na ich funpage!) i naprawę dodały atmosfery temu spotkaniu.


Każda z nas przyniosła ze sobą coś do jedzenia. Były pyszne sałatki, ciasta (blok Magdy do dziś śni się niektórym :D) oraz moc słodyczy! Dodatkowo w kwestii kulinarnej odwiedził nas portal pyszne.pl dzięki któremu zamówiłyśmy pizzę, makarony i sałatki.




Portal pyszne.pl to prosty sposób na zamówienie jedzenia przez internet, a odebranie (i skonsumowanie :P) pod wskazanym adresem. Wybieramy konkretne miasto oraz ulicę, na którą chcemy zamówić. Następnie wyświetla się nam lista miejsc, w których możemy złożyć zamówienie. Jest też opcja "oceny", gdzie możemy podejrzeć, czy warto zamówić jedzenie akurat z tego miejsca. Później już tylko płacimy i czekamy na nasze zamówienie.
Nasze jedzenie dotarło świeże, ciepłe i przede wszystkim sycące.
Dzięki luźnej, rodzinnej atmosferze miałyśmy dużo czasu na wspólne rozmowy, nie tylko o kosmetykach (bo przecież o czym mogą rozmawiać blogerki urodowo-kosmetyczne? :P). Pomimo ponurej i deszczowej aury w nas było dużo śmiechu, radości i humoru. Po tylu latach mamy ze sobą dużo wspólnego, nie tylko poprzez sferę blogową, ale prywatnie. Tak naprawdę każda z nas prowadzi inne życie, a połączyła nas wspólna pasja. 

Spotkałyśmy się w bardzo konkretnym składzie:
oraz
JA :)

P.S. i jak wspomniałam wcześniej były też z nami dzieciaczki dziewcząt :).

Ola i Madzia (to one ponad 3 lata temu spotkały nas wszystkie razem po raz pierwszy!) stanęły na wysokości zadania i wraz ze sponsorami nie zapomniały o prezentach dla nas. Widać, że zarówno dziewczyny jak i sponsorzy podeszli do tego profesjonalnie, gdyż upominki w dużej mierze były indywidualnie dopasowane do potrzeb każdej z nas, a nasze blogi zostały dokładnie przefiltrowane dla uzyskania najlepszych informacji o naszych potrzebach. Nie ukrywam, zostałam konkretnie rozpieszczona! :)
Póki co zostawiam Was z przedsmakiem dobroci jakie na nas czekały!




 CD oraz facebook 






 INDIGO oraz facebook




 MYDLANE REWOLUCJE facebook


 NEICHA oraz facebook 


 PALMERS oraz facebook






TRADE TRACKER

CHERRY SOAP facebook oraz instagram


Dodatkowo, jak wspomniałam wcześniej, na spotkaniu było obecne także grono najmłodszego pokolenia blogerów. Pociechy zostały obdarowane zabawkami, książkami oraz różnymi akcesoriami, z którymi niestety ja osobiście nie miałam za wiele styczności :). Sponsorami upominków dla najmłodszych byli:


8 komentarzy:

  1. Było super i już tęsknię i czekam na powtórkę! 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Sami swoi ;) Cudownie Było jak zawsze ;) A końcówka wychodnego Martyna - powalająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi się zakręciło w głowie od tych produktów... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te różowe dekoracje mnie całkowicie urzekły <3 Witam podlasiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z nami chyba nie da się, żeby było nudno ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,