czwartek, 5 maja 2016

I wtedy przyszedł 26 maja... Dzień Matki

Dzień matki to dla mnie wyjątkowe święto. Jestem w bardzo dobrych relacjach z moją mamą i nie wyobrażam sobie, żebym kiedykolwiek miała zapomnieć o Dniu Matki. Jestem jeszcze w o tyle niezręcznej sytuacji, że najpierw mam dzień matki, chwila potem urodziny mamy, a za moment jeszcze imieniny. Pomimo, że mam w głowie masę pomysłów na prezent to i tak zawsze zastanawiam się, czy może coś innego? Zazwyczaj kupuję mamie kosmetyki. Jednak kupując 3 prezenty, niemal pod rząd trzeba wykazać się też kreatywnością i rozsądkiem.
Na blogach pojawia się wiele inspiracji odnośnie różnych prezentów i upominków. W tym poście również wniosę pewien pomysł. 
Przed Wami sklep goodies.pl! Ostatnio polecałam Wam woski, jednak dziś o gamie produktów, które mogą stać się prezentem dla mamy! Goodies.pl to nie tylko woski i świecie (choć przede wszystkim) to też wracające do łask kosmetyki naturalne. Poniżej przedstawiam Wam trzy losowe propozycje kosmetyków z linii dr Organic Olejek Różany oraz Owoc Granatu. 

Klikając w nazwę kosmetyku przenosimy się na stronę producenta.

Naturalna oliwka, która dodana do kąpieli otula skórę różanym zapachem, oczyszcza, wygładza i nawilża skórę. Działa także ujędrniająco. Jednak ważnym elementem jest przyjemny, różany zapach, który rozpieszcza zmysły podczas kąpieli.
To łagodny kosmetyk skutecznie likwidujący zmarszczki poprzez silną regenerację struktur kolagenowych. Rozświetla i ożywia skórę wokół oczu eliminując skutki zmęczenia.



































Balsam działa nawilżająco dzięki składnikom w nim zawartych (np. owoc granatu, aloes, oliwę z oliwek, masło shea). Ma lekką i nietłustą konsystencję oraz przyjemny, zapach granatu i aloesu.































Wszystkie kosmetyki dostaniecie w sklepie goodies.pl. Żałuję, że przy ostatnim zamówieniu nie pomyślałam od razu o prezencie dla mamy. Uwielbia kosmetyki naturalne i bardzo często je kupuje sama. To chyba powód, abym znów zrobiła zakupy na goodies.pl. Ich zaletą jest ekspresowa i bezproblemowa wysyłka, więc jeszcze zdążycie zastanowić się i zamówić :).

1 komentarz:

  1. Kurcze, to już niedługo! Kto by pomyślał :) pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,