piątek, 21 listopada 2014

Statystyki czterolatka

We wstępie powiem, iż wpis pojawia się w połączeniu z poprzednim - KLIK, a mianowicie dotyczącym czwartych urodzin bloga :).
Czas chyba na krótkie, ale też pierwsze, podsumowanie mojej skromnej działalności :).

OBSERWATORZY:
188 osób
Liczba w żaden sposób powalająca, ale prawie 200 brzmi lepiej :D. Nie szukam na siłę obserwatorów, doceniam każdego z osobna, że jest ze mną, odwiedza mnie, komentuje :).

ODWIEDZINY: 
71 000  w zaokrągleniu
Wynik niecny, mi się podoba, chociaż wiem, że dość słaby jak na 4 lata. ALE lepszy taki niż żaden, choć zero to też wynik :D.

ŹRÓDŁA RUCHU SIECIOWEGO:
1. Google - 2891 - oczywista sprawa :D
2. martysiia.pinger.pl - 657 - mój drugi, równoległy blog
3. zakreconyswiatwery.blogspot.com - 418

NAJCZĘSTSZE HASŁA WYSZUKIWANIA:
1. Koczek donut
2. martysiia
3. five star girl
4. szafa .pl
5. wzory na krótkie paznokcie

ZABAWNE HASŁA WYSZUKIWANIA: 
(z ostatniego okresu, brak starszych danych :( )
1. do tego kupiła nowy mega
2. mam na sobie baleriny
3. prezenty na pomysły

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE POSTY:
1. SYLWESTER - 5405
2. Colorful nails - 944
3. DIY wypełnienie do koka (donut) + kok - 830

ODBIORCY WG. KRAJU:
1. Polska 44542
2. Stany Zjednoczone - 8125
3. Niemcy - 2557
4. Rosja - 2342
5. Francja - 1993

2 komentarze:

  1. Dokładnie - lepsze takie niż żadne, a ponadto każdy obserwator jest cenny, bo nie wyszukany na siłę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba doceniać to co się ma. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,