sobota, 22 listopada 2014

Shine bright like a diamond!

Dawno nie było nic o paznokciach to przychodzę od razu z wielkim hukiem!
Wtorkowe dni są na tyle leniwe, że niesamowicie dużo czasu wygospodarowałam na pomalowanie paznokci. W internecie wiele inspiracji, ale jednak swój własny wzór to coś fajnego. Otworzyłam szafkę i wymedykowałam, że mam ochotę na gilterka, i na róż, i na nude... i tak wyszło! Do tego znalazłam gdzieś małe błyskotki.
Jest to też niejako odpowiedź na wasze częste wyszukiwania, kiedy trafiacie na mój blog: wzory na krótkie paznokcie #wzorynakrótkiepaznokcie
W pół godziny wykreowałam coś takiego (yeah! mistrzowskie, suche skórki! :D) :

W ruch poszły dwa sprawdzone kolory: nude od manhattanu i gilterowy sand od Wibo. Pierwszy raz róż od Virtual, który jest w moich ulubionych odcieniach różu, więc akceptuję! :)

źródło: http://sd.keepcalm-o-matic.co.uk/i/keep-calm-and-think-pink-sparkly.png

3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wygląda różowy z beżem i "kamyczkami" ;-) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne są!

    + obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,