wtorek, 26 lipca 2011

słodkie kociaki!

Dziś chcę Wam przedstawić moje najmilsze na świecie stworzonko! Kotek, a właściwie kotka, ma ok. 10 lat, wabi się artystycznie ... KICIA! Jest "przybłędą". Kiedyś wpadła na moje podwórko, a że lubię zwierzątka zaczęłam ją dokarmiać. Ona w zamian okociła się mi w namiocie! rozłożonym na moim podwórku... no i tak została przygarnięta do mojej rodziny. Początkowo miała zakaz wstępu do domu, a teraz spędza w min prawie cały dzień. Często nawet śpi ze mną. Uwielbia kanapy w dużym pokoju! Ale i tak ulubionym miejscem są okolice lodówki. A gdy tylko ktoś jest w kuchni kotek wydaje paniczne jęki mimo, że w miskach pełno łakoci :).


It's my cat, Kicia. She is about 10 years old. She is like piece of family :)









2 komentarze:

  1. so cute cat!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Awwwwwww!! Adorable Kitty :D

    We now follow you. Please check us out our latest blog post ;)

    T & J

    www.thestylerawr.com

    XoX

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,