poniedziałek, 11 lipca 2011

hot summer!

Po długich dniach, podczas których padał deszcz dziś, jedyne co leje się z nieba to żar! Jest duszno i gorąco! Cały dzień przesiedziałam w cieniu mojego domu odpoczywając i przeglądając blogi, a teraz zasiadłam do mojej nowej notki. 
Po wczorajszym spieczeniu na słońcu mam chwilowy jego przesyt, spalone troszkę plecy, twarz i dekolt. 
Podczas tak mocnych i uciążliwych upałów nie można zapominać o nawadnianiu naszego organizmu! Właśnie w tym czasie potrzebuje on jak najwięcej płynów. 
Ja osobiście preferuję schłodzone soki bądź wodę mineralną. Ale jednym z moich ulubionych jest zimny 7up!




czego potrzebujemy do przyrządzenia owego napoju?
-kostki lodu
-schłodzona szklanka
-napój, który chcemy pic, również schłodzony
-kilka listków mięty






A stąd dziś nadaję :). Gratis ja, nieco spieczona! 


1 komentarz:

  1. ale smakowicie to wygląda, npiłabym się hehe :D
    jeśli chcesz możemy się poobserwować ;D

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,