środa, 6 lipca 2011

my new room

Mój pokój po remoncie podoba mi się zdecydowanie bardziej niż przed! No i niestety... pieniążki, które odkładam na jakiś zacny cel szybko rozpływają się na zakup wielu akcesorii do pokoju. Ostatnio zakupiłam uroczą pościel w maki oraz świeczki zapachowe (kawa), a wszystko dlatego, że niechcący zaszłam do JYSK a tam były przeceny i zamiast ok. 90 zł, za swoje zakupy zapłaciłam 41 zł. Nie należę do osób, które szczególnie bałaganią w pokoju, ale teraz, po remoncie, codziennie odkurzam i myje podłogę! Paranoja !
Zostawiam Was z mocą zdjęć mojego nowego pokoju, a ja uciekam szykować się do pracy!
buziaczki!!!











1 komentarz:

  1. nie wiem, jak było wcześniej, ale teraz jest całkiem ładnie :) lubię czerwony na ścianach.

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,