środa, 13 maja 2020

Wygładzające mleczko do mycia AA

Witajcie!
W czeluściach swoich zapasów zawsze znajdę jakąś perełkę. Tak też było tym razem. Jeżeli lubicie cokolwiek do mycia (pod prysznic) co pięknie pachnie to zdecydowanie polecam Wam ten produkt!

Wygładzające mleczko do mycia od AA to mój faworyt na lato. Zapach jest bardzo świeży, lekko męski, jednak otulający. Kojarzycie wosk Kringle Candle -AQUA? To właśnie ten świeży zapach!

Produkt otrzymujemy w plastikowej, stabilnej butli o pojemności 400 ml. Zamknięcie to klasyczny klik, z otworkiem. W związku z tym, że to mleczko to konsystencja jest dość wodnista, ale nie na tyle, aby niekontrolowanie uciekać podczas aplikacji. W moim przypadku kosmetyki są bardzo wydaje - używam myjki do ciała, co sprawia, ze kosmetyk tak łatwo nie spływa, nie ucieka i dobrze się pieni. 
O ile nie działa jakoś szczególnie wygładzająco, tak nie wysusza skóry i ładnie pachnie. 
Produkt jest wegański, co w moim przypadku nie ma większego znaczenia, ale są osoby, które przywiązują do tego uwagę.

Jak wspomniałam wcześniej, to mój must have na lato, szczególnie jeżeli będą upały! Do tego cena, ok 14 zł. Widziałam też wariant z aloesem, który koniecznie muszę spróbować ;).

3 komentarze:

  1. Miałam je ale nie do końca przypadło mi do gustu. Ja jednak rzadko sięgam po takie produkty więc nie widzę efektów tak, jakbym je widziała stosując regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak by się u mnie sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi! I would like to try it. The product looks interesting. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,