czwartek, 6 kwietnia 2017

Abacosun - ViViean Glyco Caviar Peeling 35%

Witajcie!
Wraz z kwietniem przytupała do na wiosna. Uwielbiam te pierwsze słoneczne promienie! Co prawda dziś pada, ale i tak te kilka dni pozwoliło mi nieco odżyć. Dziś pokazuję Wam kosmetyk, którego właściwie używać już się nie powinno, ale dlaczego... o tym później :)

Peeling z kwasami może nas nieco przerażać, ale tylko na początku. Faktycznie trzeba być ostrożnym i przestrzegać pewnych zaleceń, ale zaufajcie mi, dla efektów warto! Początkowo byłam bardzo sceptyczna i negatywnie nastawiona, raczej się bałam, jednak teraz wiem, że jak tylko będę mogła jeszcze raz podejmę kurację. Prezentuję Wam GLYCO CAVIAR PEELING 35% od ABACOSUN.

Glico Caviar Peeling to peeling AHA do twarzy z kwasem mlekowym, glikolowym i cytrynowym oraz kawiorem i aloesem. Peeling działa eksfoliacyjnie, rozjaśniająco i regenerująco. Posiada wysokie właściwości nawilżające i jest wskazany także w kuracji przeciwzmarszczkowej.Produkt przeznaczony jest do stosowania w gabinetach kosmetycznych oraz w domu przez klienta. pH 3,5.


Zacznijmy od ważnych informacji:
- peeling stosuje się jako baza przez innymi preparatami, bądź po prostu jako przedsmak dla kremu
- po zabiegu należy stosować wysokie filtry (SPF 30) oraz unikać słońca (dlatego kosmetyk stosuje się głównie zimą i jesienią, a nie piękna wiosną:))
- początkowo kuracje stosuje się raz w tygodniu po 5-6 minut, kolejne sesje 2 razy w tyg. po 8-10 minut, przez 3-8 tygodni, nie częściej niż 2-4 razy do roku




Przeciwwskazania do zabiegu Glyco Caviar Peeling 35%:
- stany zapalane, ropne, rany, zadrapania, uszkodzenia i podrażnienia skóry, uczulenie na AHA
- opryszczka, pelagra,  nowotwory, bielactwo, choroby rumieniowe i inne choroby skóry
-stosowanie  lekarstw doustnie lub miejscowo do leczenia skóry (w takim przypadku należy  skonsultować się z lekarzem prowadzącym)
- w przypadku stosowania lub w przypadku, gdy niedawno zakończono stosowanie kuracji kwasami. Gdy klient stosuje np. Retin A, Renova, Tazorac, Avita,  Accutaine, leki zawierające tretinoin (retinole).- w przypadku używania  kosmetyków lub  leków, których nie można łączyć z  AHA
- nie wolno opalać się na słońcu i w solarium podczas kuracji kwasami AHA 
- karmienie piersią - nie zaleca się stosowania żadnych kosmetyków na biust 
- ciąża – zaleca się odłożyć zabiegi lub skonsultować się  ze swoim lekarzem


Sam zabieg jest niezwykle prosty. Na oczyszczoną skórę twarzy nakładami preparat specjalną pipetką. Ma on perłowy, mieniący się kolor, delikatną, ale nie spływającą konsystencję i lekko owocowy zapach. Unikałam dziwnych miejsc, a więc stosowałam go na strefę T + policzki i broda.
Pierwszy zabieg był straszny! Po 3 minutach zmyłam kosmetyk i czułam ogromne palenie! 4 razy zakładałam krem nawilżający i dopiero po ok. 45 minutach zeszło zaczerwienienie.
Każdy kolejny zabieg (zrobiłam ich w sumie 5) był już tylko formalnością :).

EFEKTY:
- skóra stała się bardziej rozświetlona, co widać szczególnie po okresie zimowym,
- zdecydowanie bardziej odczułam nawilżenie
- z twarzy znikły wszelkie pozostałości po niedoskonałościach, a i nawet te, które czułam, że już powoli się wykluwają poszły w niepamięć :)


8 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze. Jak będę następnym razem robić kosmetyczne zapasy - koniecznie muszę się za nim rozejrzeć. Takie efekty są pożądane. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze ich nie miałam,ale z chęcią je wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie nowość :) Moja skóra potrzebuje nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę kusi mnie bardzo, ale nie jestem przekonana że mogę go zastosować karmiąc... hormony krążą podobne do tych w ciąży, a w ciąży się nie zaleca. Hormony+ kwas mogą dać przebrawienia .. cieszę się że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie jest wspaniały! Ja zaraz po zastosowaniu peelingu nakładam maseczkę Liftingującą(z racji wieku :), efekt jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię kwasy, ponieważ dają fajne efekty ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,