niedziela, 17 sierpnia 2014

Wakacyjne spotkanie blogerek

Poprzez moje osobiste problemy nie miałam 100% pewności, czy aby na pewno mogę znaleźć się na oficjalnej liście blogerek, które brały udział w spotkaniu.
Zorganizowane zostało ono, jak pisałam w notce informacyjnej, przez pozytywnie szaloną, Magdę (mm-world-of-women.blogspot.com) i  nieco spokojniejszą, ale równie miłą, Bognę (bognyprogram.blogspot.com).
Wśród oficjalnych dziewczyn były także:

Całe spotkanie miało miejsce w pubie Antidotum przy ulicy Akademickiej, w Białymstoku. Osobiście nieco się spóźniłam (oh to moje ogarnięcie :D). Wpadłam w połowie spotkania z Panią Beatą, która obdarowała dziewczyny syryjskimi kosmetykami i opowiedziała o kosmetykach, które oferuje w swoim sklepie (Sayatnova, ul. Malmeda 6, Białystok).
Później dołożyłam swoje koreczki, które był zbierane dla Stasia (LINK). Wszystkie razem uzbierałyśmy niezłą górę, która nawet nie weszła do transportowej walizki ;).


Następnym punktem spotkania była "wymianka kosmetykowa", gdzie oczywiście ja i Ewa :D zapomniałyśmy kosmetyków... jednak mimo tego dziewczyny obdarowały nas małym "co nie co" :).

A później każda zamówiła coś do jedzenia i ploty, ploty, ploty... :)



Z tego miejsca chcę podziękować dziewczynom, iż mimo mojej wstępnej nieobecności, mimo wszystko ugościły mnie w swoim gronie ;). Dziękuję także za miło spędzony dzień i przepraszam za mojego chłopaka :D (one wiedzą o co chodzi :D)
Więc jak dziewczyny, do następnego? ;-)

6 komentarzy:

  1. Martyna, Ty więcej nie rób takich scen, typu będę albo nie ;) Już dość, teraz masz być i ju, koniec kropka ;* Fajnie, że zechciałaś wpaść w odwiedzinki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Małe, kameralne spotkanie wydaje się najlepszym sposobem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wiedzieć, że w Białymstoku są organizowane takie spotkania :) pozdrawiam również z Białegostoku!

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,