piątek, 1 sierpnia 2014

happy birthday to me! :)

Taaaak. Staruch ze mnie :). Dziś obchodzę swoje kolejne, kto zgadnie które? :P, urodziny :).
Nie trudno zauważyć, że od poprzednich urodzin wiele zmieniło się w moim życiu i w sumie nawet tego nie ukrywam. Jestem po stokroć szczęśliwszą osobą, choć większość to zasługa mojego Kochanego <3 i najlepszej na świecie przyjaciółki. I choć życie zmienia się z dnia na dzień, dzięki przebywaniu tak wspaniałych osób w moim otoczeniu, jestem najszczęśliwszą osobą na świecie. Bywały lepsze i gorsze dni. W jesienne popołudnia miałam wielkiego doła, myślałam, że będzie już tylko gorzej. A jednak nie. Niemal z dnia na dzień zmieniło się wszystko... a potem było już tylko lepiej i dziś jest nieziemsko!

STO LAT MARTYNKO! :DD



3 komentarze:

  1. kolejne osiemnaste oczywiście! (23):)

    OdpowiedzUsuń
  2. PS. Wszystkiego najlepszego!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze i spełniania najskrytszych marzeń!

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,