wtorek, 12 czerwca 2012

Rybki do akwarium!

Szał na Euro trwa. Ja interesuje się tylko wynikami : rano, podczas jazdy samochodem, w radiu spikerzy mi opowiadają "ach co to był za mecz" - enough! :D
Poza tym szał na sesje również trwa. Dziś miałam jedną część angola - speech muszę 4/10 i mam wymarzoną 4 :D, jutro zerówka z żywienia oraz zaliczenie z prawa w tur. Będzie dobrze!

W ostatniej notce wiele z Was pochwaliło koszulkę z motywem akwarium. Wiem, że takie koszulki są już od dawna modne, na topie itd. ale jakoś szczególnie nie ciągnie mnie do takich printów. Wbrew temu jestem zadowolona z tego zakupu, choć nie planuję dokupować więcej takich t-shirtów czy topów.


Co mam na sobie:
koszulka - Auchan
Spodnie i baleriny - bazar


i mój Kocuuuur! :* <3

A teraz lecę do nauki. Obiecałam sobie, że gdy będą trzy pierwsze piątki w indeksie idę kupić dawno oglądane już buty! :D

Have a nice day! :)))

10 komentarzy:

  1. Piękna bluzeczka :D I ładny kotek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Alez piekny kocurek:) Ma czarny nosek niczym moja kotka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim ubraniu idealnie na WAKACJE w ciepłych krajach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki za zaliczenia :* u mnie już prawie koniec.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna ta bluzeczka i cały strój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzeczka przypadła mi do gustu:)

    zapraszam serdecznie:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna jesteś, kotek też :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba bluzeczka. :)

    Na moim blogu organizuję rozdanie w którym do wygrana jest wybrana przez siebie rzecz ze sklepu odzieżowego. ;) Zapraszam Cię serdecznie, miło mi będzie, jeśli zostaniesz ze mną dłużej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny kocur :)) Bardzo ładna bluzeczka.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,