czwartek, 7 listopada 2019

Oh! my LIPS Eveline - Sweet lips 04

Witajcie!
Od jakiegoś czasu stałam się fanką matowych pomadek w płynie, szczególnie upodobałam sobie te, które w zestawie mają konturówkę w kolorze. To zdecydowanie ułatwia aplikację.
Pomadka Oh!my LIPS to drugi odcień w mojej kolekcji z tej serii. O pierwszej, pięknej czerwieni pisałam tutaj: OH! my LIPS - Eveline 05 Red Passion








Kredka i flakonik z pomadką są zamknięte w ładnym, eleganckim pudełeczku. Konturówka jest miękka i idealnie dopasowana odcieniem do pomadki. Aplikator pomadki jest lekko ścięty, wygodny w użyciu.

Cóż, jak przystało na pomadkę w płynie, szczególnie matową, ma tendencję do wysuszania ust i jednocześnie podkreślania suchych skórek, więc trzeba mieć świadomość i pamiętać o prawidłowej pielęgnacji ust przed i po aplikacji.

Pomadka nie zastyga idealnie, więc trzeba uważać. Ważne także , aby po aplikacji odczekać aż pomadka zastygnie zanim coś zaczniemy jeść, Natomiast ładnie i dość estetycznie schodzi, ale najpierw długo się trzyma, nawet dwa-trzy posiłki z napojami. U mnie przetrwała cała weselną imprezę, gdzie się je i pije, take trwałość to wielki plus.



Znacie te pomadki? Jakie są Wasze doświadczenia z nimi? :)

5 komentarzy:

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,