piątek, 11 października 2019

Paletka do konturowania - RIMMEL

Witajcie!
Dziś przychodzę do Was z recenzją kosmetyku, którego nie polecam... kupiłam go pod wpływem emocji, bo dobra marka, bo nie najtańsze więc nie powinno być źle, a jednak ... była tragedia!
Paletka do konturowania od RIMMEL to trzy kosmetyki w jednym plastikowym opakowaniu - róż, bronzer i rozświetlasz. Są dość jasne, ale tak naprawdę zależało mi przede wszystkim na rozjaśniaczu, takim trochę jak korektor, bez efektu tafli, brokatowej poświaty i wielkiego glow.

Pierwsza aplikacja była kluczowa, chociaż dałam szanse paletce jeszcze kilka razy. Po pierwsze kosmetyki się bardzo kruszą podczas próby nabrania ich na pędzel. To trochę uciążliwe, szczególnie mając świadomość, że bezsensownie marnujemy kosmetyk. 
Poza tym efekt żaden. Próbowałam aplikować kosmetyku mniej, więcej, różnymi pędzlami, gąbkami, nawet chciałam go użyć rozświetlacza pod oczy dla samego efektu korektora, no nie... no niestety, zasłużył sobie na moje złe miano.

Paletka dostaje ode mnie miano bubla roku! Dawno nie trafiłam na tak słaby kosmetyk! Pocieszam się, że kupiłam go w promocji, czyli za ok 17 zł, nie mniej są to najgorzej wydaje pieniądze w tym roku. 

Polecacie jakieś dobre rozświetlacze i bronzery? Chciałabym zacząć swoją przygodę z konturowaniem twarzy, ale też mądrze zainwestować w dobry kosmetyk do nauki ;)

8 komentarzy:

  1. Ja polecam bronzer od Wibo, mój ostatni wpis go dotyczy :) Rozświelacze od Revolution w paletce :)

    Obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wizualnie prezentuje się całkiem nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam dużo pozytywnych opinii na temat tej paletki, jednak sama nie miałam jeszcze okazji jej przetestować :)
    Zapraszam do odwiedzin ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko a już myślałam, że to będzie super kosmetyk a tu taki bubel.

    OdpowiedzUsuń
  5. A kusiła mnie kiedyś bo się tak prezentowała ładnie na półce, to opakowanie jakoś zachęcało do zakupu... Dobrze, że się jednak nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,