wtorek, 17 września 2019

Wygładzający Balsam do rąk Banana Care - EVELINE COSMETICS

Witajcie!
Jesień powoli wchodzi do domów, a szkoda, bo lato to moja ulubiona pora roku! Wiatr, deszcz, zimno... to główna przyczyna suchych dłoni w jesieni. Pomijam fakt obowiązków domowych ;), one są przez cały rok.
Wyczarowałam w moich zapasach Wygładzający balsam do rąk od Eveline Cosmetics.


W małej, miękkiej, kolorowej tubce skrywa się 50 ml, pachnącego balsamu. Po odkręceniu nakrętki mamy folię zabezpieczającą, więc mamy pewność, że krem nie był otwierany. Nie pachnie bananowo ani kokosowo, bardziej kwiatowo, woń bananów jest słabo wyczuwalna. Może i lepiej, nie jest mdło i słodko. Delikatnie czuć też mango.


Konsystencja balsamu jest delikatna, szybko się wchłania, nie pozostawia na skórze lepiej warstwy. Delikatny zapach jeszcze jakiś czas utrzymuje się na dłoniach. Zaraz po aplikacji czuć, że dłonie są odżywione. Pomimo różnych opinii w internecie, mam same pozytywne odczucia. Już po pierwszym użyciu zniknęły mi białe, przesuszone plamy. 
SKŁAD:
Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Stearic Acid, Palmitic Acid, Cocos Nucifera Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Petrolatum, Dimethicone, Phenoxyethanol, Sodium Cetearyl Sulfate, Ethylhexylglycerin, Parfum, Allantoin, Propylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Mangifera Indica Fruit Extract, Passiflora Edulis Fruit Extract, Citrus Limon Fruit Extract, Alcohol Denat, Sodium Bissulfite, Potassium Sorbate, Disodium EDTA


Poza tym, moją uwagę przykuwa wesołe, pozytywne, kolorowe opakowanie. Jedyny problem to nakrętka, która wygodniejsza byłaby na "klik". 
Seria tych kremów to także zapachy: truskawkowy, kokosowy oraz cytrynowy, wszystkie mają w sobie nawilżające masło shea. Cena również jest zachęcająca, waha się od 5,50 do 7 zł.

Co sądzicie o tych kremach?

5 komentarzy:

  1. Miałam bananowy i miło wspominam, teraz mam zamiar skusić się na wersję kokosową. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kokos mnie nie interesuje, ale truskawka bardzo ciekawi :D

      Usuń
  2. Zapach kremu musi być rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała wariant pachnący typowym kokosem :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,