środa, 25 września 2019

Cytrusowy antyperspirant w kulce - CD

Witajcie!
Czy znacie kosmetyki z firmy CD? Co prawda w strefie blogowej o nich głośno, jednak moi znajomi często mają problem ze zidentyfikowaniem tej marki. Moim pewniakiem jest drogeria Hebe, tam na pewno zjadę tą markę.

Co prawda lato i upały już raczej na nami, ale warto powiedzieć kilka sów o Cytrusowym antyperspirancie w kulce od CD. 
Z reguły jako antyperspiranty wybieram mydełka albo dezodoranty. O ile te pierwsze średnio są higieniczne, tak te drugie już bardziej. Pomimo to, mydełka wciąż są moim ulubieńcem, nigdy się na nich nie zawiodłam, w odróżnieniu do dezodorantów i kulek.
Antyperspirant w kulce od CD ma świeży, cytrusowy zapach, jednak z bardzo wyczuwalnym alkoholem (wysuaszaczem). Sama kulka, pod względem technicznym, działa w porządku, nie zacina się, dozuje odpowiednią ilość kosmetyku, która szybko się wchłania. Kosmetyk nie zawiera soli aluminium, silikonu, substancji odzwierzęcych, olejów mineralnych i sztucznych barwników. Nie pozostawia białych śladów, nie zauważyłam też, aby niszczyła ubrania. Plus także za szklane opakowanie (minus za plastikowa nakrętkę, ale jak to ominąć?)
Co prawda nie powoduje podrażnień i pieczenia, jednak zapach alkoholu trochę odstrasza.
Kolejnym minusem, chyba najważniejszym w tym wypadku, jest słabe zachowanie świeżości. Po jakimś czasie czuć po prostu mieszankę potu i zapachu antyperspirantu, co dla mnie jest nie do przyjęcia. Nie pracuję fizycznie, jednak po spacerze w ciepły dzień musiałam "dołożyć" warstwę lub po prostu się wykąpać. Na jakiś spokojny dzień "w domu" może być, jednak ja wtedy w ogóle unikam kosmetyków.

Znacie kosmetyki CD? Jakie macie o nich opinie? 

3 komentarze:

  1. Nie znam, ale jakoś mnie nie kusi do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam i jestem zauroczona zapachami ;) Mydełka CD kojarzą mi się z moją Prababcią, która właśnie ich używała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś antyperspirant CD i działał całkiem dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,