wtorek, 9 kwietnia 2019

Charcoal Nose Strips - plastry na wągry

Witajcie!
Ostatnio niesamowicie mi nie po drodze do laptopa, stąd też posty pojawiają się dużo rzadziej. Nie zmienia to jednak faktu, że wciąż pracuję nad zdjęciami i nowymi recenzjami. Dziś pora na kolejne plastry na wągry, tym razem Charcoal Nose Strips, dostępne m.in. w Rossmanie.
Plastry kupujemy w tekturowym pudełeczku. Wewnątrz znajdujemy 6 saszetek, z każdym plastrem oddzielnie zapakowanym. Na pudełeczku instrukcja w języku polskim (na saszetkach już nie). 
Cena: ok. 10-12 zł


Sam plaster jest złudnie podobny do tego od Selfie Project, o którym pisałam TUTAJ. No właśnie, złudnie podobny. Prawdopodobnie gdybym na tym etapie położyła dwa obok siebie to bym ich nie odróżniła. Wyprofilowany pod kształt nosa, na plastikowej, cienkiej płytce.


Aplikacja plastra jest prosta - po parówce na twarz (lub np. ciepłym prysznicu) na wilgotny nos nakładamy plaster dopasowując go do nosa. Plaster jest miękki (Selfie Project był sztywny, miękł dopiero w kontakcie z wodą i ciepłem). Po wyschnięciu delikatnie usuwamy już twardy i sztywny plaster.

Efekty: skoro wygląda tak samo, aplikacja jes podobna, to również powinnam skakać z zachwytu, cy tak jest? a no nie. Po wyschnięciu plaster robi się kompletnie sztywny i odstaje od nosa, zupełnie nic z niego nie zbierając. Naprawdę usunął niewielką ilość wągrów, co mnie niesamowicie rozczarowało.

Różnica jest kolosalna. Pomimo, iż plastry od Selfie Project wypadają drożej niż Charcoal Nose Strips są zdecydowanie bardziej efektywne.


Czeka mnie jeszcze kilka prób innych plastrów na nos, wszystko pokażę w swoim czasie ;).

5 komentarzy:

  1. My another blog is www.gulsahworld.com. I will be happy if you subscribe to my blog .Kisses

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie te plastry nigdy sie nie sprawdzają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbowałam tych, znam plastry Selfie Project i je uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie takie plastry się nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tylko trochę się sprawdziły :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,