sobota, 14 lipca 2018

Sugar Lips - Peeling cukrowy do ust - Evree

Witajcie!
O kosmetykach Evree już nieco huczało w sieci, jednak jakoś do tej pory nie miałam okazji trafić na nic z tej firmy, chociaż byłam ciekawa, o co tyle "halo". Przypadkiem w Biedronce trafiłam na peeling cukrowy do ust o smaku (zapachu) poziomki. Jak go widzę? Wszystko opisuję poniżej.
Peeling zamknięty jest w małym plastikowym słoiczku o pojemności 10 ml, nie ma żadnego problemu z otwarciem. Wewnątrz znajduje się różowy peeling o słodkim zapachu, z wyczuwalną nutą takiej kosmetycznej poziomki (spodziewałam się szału, ale jest ok).
Zbita konsystencja ładnie się nabiera i rozprowadza po ustach. Jest to dość silny peeling jak na usta, ale używając go z wyczuciem nie zrobimy sobie żadnej krzywdy. Po aplikacji aż chce się oblizać usta! Po masaży resztki drobinek delikatnie zdejmuję wilgotnym wacikiem, a usta wciąż zostają delikatne i nawilżone. Wszystko dzięki olejom zawartym w peelingu,  przez to nie ma potrzeby (chociaż można) dodatkowo nałożyć coś nawilżającego (np. jakiś olej właśnie). Kilka regularnych zabiegów pozwala uzyskać naprawdę widoczne efekty.

Po co robić peeling na usta? Przede wszystkim aby unikać nieestetycznych, sterczących, suchych skórek - pomadki, słońce, obgryzanie, wiatr, mróz - to powoduje, że nasze usta są wysuszone i spierzchnięte. Takie 2 minuty dla ust, co 3-4 dni stają się dla nich zbawiennym SPA.

Polecam ten peeling, chociaż zachęcił mnie do zrobienia czegoś takiego na własną rękę! 

Cena: ok. 6 zł/10ml
Jakie są Wasze ulubione kosmetyki z Evree? 



7 komentarzy:

  1. Żadnego kosmetyku z tej firmy nie miałam jeszcze :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. zima pewnie kupie bo wtedy uzywam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam je niedawno znów w Biedronce, więc pewnie jeszcze się nie raz pojawią

      Usuń
  3. Z Evree bardzo lubię kremy do rąk i stóp. Uwielbiam ich różany tonik ;) A peelingu do ust używam z Sylveco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie o tym różanym toniku było najgłośniej, kiedyś go wypróbuję :)

      Usuń
  4. Nie miałam to ale czytałam kilka pozytywnych recenzji 😉. Z tej firmy miałam tylko świetny krem do rąk 😍

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,