czwartek, 26 kwietnia 2018

Mydlarnia Cztery Szpaki - Puszysty mus oraz Mydło peelingujące

Witajcie!
Zachwycam się tą wiosną jakbym pierwszy raz ją widziała za oknem, ale faktycznie jest pięknie! Zima i jesień przemknęły mi szybko, chyba ze względu na ciążę i pojawienie się Oli, a teraz czas jakby lekko zwalniał i mogę dostrzec coś więcej niż tylko pory karmienia.

Przychodzę do Was dzisiaj z fajnymi kosmetykami od białostockiej mydlarni CZTERY SZPAKI.

W pięknie zapakowanym, kartonowym pudełeczku, wśród papierowych trocin znajdują się Puszysty mus do ciała Cynamon z Wanilią oraz Mydło Melisa Dynia Peeling.

Mus skradł moje serce. Po pierwsze prawdziwie cynamonowo-waniliowy zapach, puszysta i zbita konsystencja, bogaty skład i niesamowicie szybkie efekty! Nie duża ilość musu bardzo szybko rozpuszcza się w dłoniach i idealnie rozsmarowuje po ciele pozostawiając lekką tłustą warstwę, której warto dać się wchłonąć! Dopiero wtedy zauważymy prawdziwe efekty nawilżenia. Wbrew pozorom jest bardzo wydajny! 
Ze względu na dużą ilość olejów latem proponuję przechowywać go w chodnym miejscu... mi już wytrąciły się oleje w ciepłej łazience... :(.
Mus zamknięty jest w metalowym, zakręcanym pojemniczku o pojemności 150 ml. Etykieta jest przejrzysta  i przyjemna dla oka. Zawiera wszystkie najistotniejsze informacje.


Kolejny produkt to peelingujące mydło w kostce. Raczej rzadko sięgam po mydła w kostce, co nie zmienia faktu, że ich nie mam. Zawsze w mojej łazience są do wyboru dwie opcje. Mając duży zapas mydeł w kostce staram się je zużywać w miarę regularnie, jednak mydła w płynie wygrywają. Chyba przede wszystkim ze względu na higienę. Żyję w przeświadczeniu (chyba nie mylne), że na kostce osadzają się niepotrzebne bakterie i zarazki...

Ale nie o tym. Mydło o dość specyficznym zapachu - melisa, cytryna i mięta oraz zmielone ziarno dyni jako peeling. Mydło ładnie się pieni, a przede wszystkim pachnie. Ze względu na zawartość oleju kokosowego, masła kakaowego oraz masła shea dłonie po umyciu są nawilżone. Zapach niby mocny, ciężki, jednak bardzo przyjemny. Cóż, przekonało mnie to do używania mydła w kostce, ale właśnie tego mydła!







Polecam Wam zapoznanie się z ofertą mydlarni Cztery Szpaki, naprawdę warto :)

13 komentarzy:

  1. Mus jest genialny, moja skóra jest mu bardzooo wdzięczna,

    OdpowiedzUsuń
  2. To mydło na pewno bym polubiła :D
    zapraszam do mnie na Konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię mydeł w kostce, ale to mnie ciekawi!:D Podobnie jak mus.

    OdpowiedzUsuń
  4. Korci mnnie to mydelko. Zapach raczej by mi odpowiadsl :) Mus musialabym osobiscie wyprobowac, zniechecam sie do wanilii niestety i nie trawie jej w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydełko jest na prawdę super :) no i jest naturalne! W musie zdecydowanie bardziej czuć cynamon, ale wanilia też jest

      Usuń
  5. A ja poluję na ich peeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam peelingu, ale tak myślę odwiedzić 4 szpaki stacjonarnie :)

      Usuń
  6. U mnie mus za szybko się skończył i oleje nie zdążyły się wytrącić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie spoldzienia za późno włączyła kaloryfery i miałam piekarnik zamiast łazienki:D

      Usuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,