poniedziałek, 12 lutego 2018

Silikonowa myjka do twarzy

Witajcie!
Podczas ostatnich zakupów w rossmannie zaszalałam! Ostatnio moje zakupy są bardzo przemyślane, gdyż ze względu na Olę robię zamówienie przez aplikację i odbieram je w najbliższym rossmannie. Widząc w wirtualnym koszyku co biorę i ile zapłacę zawsze mogę z czegoś zrezygnować i kilka razy przemyśleć, czy aby na pewno to potrzebuję. Rzadko stawiam na "nowości" w mojej stałej kosmetyczce, jednak tym razem zaryzykowałam.
Samo ryzyko było niewielkie, kosztowało 3,99 w promocji (regularnie 4,99)! To nieduża, silikonowa myjka do twarzy marki For Your Beauty. Cena lekko mi sugerowała "może być różnie", a jak było?
Miękki różowy jeżyk dopasowuje się do dłoni i twarzy, co pozwala wykorzystać całą jego powierzchnię. Niestety, potrafi się wyślizgnąć z dłoni. Delikatne wypustki naprawdę przyjemnie masują twarz, sprawiając jej delikatny peeling. W połączeniu z kosmetykiem do mycia (żel/pianka) dodatkowo pozwala dobrze umyć twarz. 


Po takim masażu skóra jest oczyszczona, miękka i gotowa na krem. To dobra alternatywa dla tradycyjnych peelingów, nieco delikatniejsza, ale równie przyjemna, szczególnie za taką cenę! ;)
Dodatkowo myjka wydaje się być trwała, higirniczna i dobrze konserwowana myślę, że posłuży długi czas.


Macie doświadczenia z tego typu myjkami? :)

P.S. Po publikacji ogarnęłam jakie jasne zdjęcia wyszły... ;o następnym razem się poprawię :P.

7 komentarzy:

  1. Mam podobną myjkę i bardzo ją lubię. Ten tydzień jestem w domu rodzinnym i bardzo żałuję, że jej nie wzięłam ze sobą. c:

    blog @mavselina-k | instagram @mavselina | youtube @mavselina

    OdpowiedzUsuń
  2. myślałam ostatnio nad jej zakupem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba coś dla mnie.
    Całkiem przyjemnie by się jej używało.
    Wydaje się fajna.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam silikonową myjkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudeńko! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,