środa, 13 grudnia 2017

PROSALON - Keratyna w płynie

Witajcie!
Która z nas nie marzy o gładkich i błyszczących włosach? ... chyba każda ;). Trudno znaleźć jeden kosmetyk, który rozwiąże nasz problem. Miałyście kiedyś styczność z keratyną w płynie? Jeśli nie (i jeśli tak to też :P) to zapraszam do dalszego czytania :).

Kosmetyk testowałam dzięki portalowi streeccom.pl oraz akcji ambasadorskiej drogerii Hebe.


Kosmetyk w formie płynu mieści się w konkretnej butli o pojemności 275 g (myślę, że ok. 250-300 ml) z wygodnym aplikatorem jako spryskiwacz. Zapach typowy dla keratyny (albo mi się tak zdaje, bo każda keratyna, z którą miałam styczność pachniała tak samo), jakby lekko słony, średnio przyjemny. Na szczęście szybko się ulatnia z włosów.

Kosmetyk aplikuję na wilgotne włosy, zaraz przed modelowaniem i suszeniem włosów.





Będę szczera i nie będę ukrywać, że najlepszy efekt widziałam jak po użyciu wyprostowałam włosy. Były miękkie, błyszczące, ujarzmione i sypkie. Kiedy prostuję włosy tradycyjnie zazwyczaj włosy się puszą i są dziwnie sztywne. 
Kiedy suszę włosy tylko na grubej szczotce są one delikatnie bardziej proste i nie szaleją z prawej na lewą, jednak nie mają tak wyraźnego blasku.
Nie obciąża włosów.

Czy polecam? I tak i nie. Fakt, że kosmetyk jest bardzo wydajny zachęca (275 g/ok.16 zł). Myślę, że zdecydowanie bardziej sprawdzi się u osób, które codziennie prostują włosy. U mnie są to naprawdę okazjonalne epizody :). Co nie zmienia faktu, że poza zapachem dostrzegam same plusy.

8 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś maske do włosów keratynową i dobrze działała na moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dla mnie , nie używam prostownicy, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy nie cierpią keratyny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam i z tego, co czytam, produkt nie dla mnie. Z natury mam proste włosy, więc nawet prostownicy w domu nie mam :)

    OdpowiedzUsuń

  5. Keratyne w płynie stosuje juz od dluzszego czasu, choc nie zawsze po nia siegam bo bardzo rzadko prostuje włosy! Ale zdarzylo mi sie używać ja bez siegania po prostownice i efekt tez był całkiem niezły. Bardzo delikatnie skropiłam i włosy były miększe w dotyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię produkty keratynowe - mam proste włosy, ale dzięki temu są jeszcze gładsze :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,