środa, 22 sierpnia 2018

Bielenda - Egzotyczny Olejek do ciała - MONOI de Tahiti

Witajcie!
Sierpień kompletnie nie obfituje w posty! Ale cóż się dziwić, spędzam go bardzo rodzinnie, korzystając ze sprzyjającej pogody, także z postami ruszę już od września! Dodatkowo w zeszły weekend, kolejny już raz, uczestniczyłam w spotkaniu blogerek. Pełna motywacji i inspiracji zabieram się do działania.

Dziś przychodzę do Was z kompletnie obłędnym, wakacyjnym kosmetykiem. Fakt, wakacje już się kończą, ale warto pomyśleć o zapasach nawet na zimę, bądź popularne wakacje w cieplejszych klimatach naszą jesienią. Mowa o Egzotycznym Olejku do ciała MONOI de Tahiti od Bielendy. 

Olejek zamknięty jest w 150 ml przeźroczystej butelce o żółtej barwie, z aplikatorem. Mój ulubiony sposób na olejki - "psikacz", dzięki temu buteleczka zostaje czysta, nieoklejona i np. piasek się do niej nie klei, albo nie brudzi wszystkiego w torbie (plażowej ;)). Pachnie obłędnie. Niby kokosowo, ale z domieszką czegoś egzotycznego, słodko-owocowego. Jeszcze długo po aplikacji czuć go w powietrzu.

Na skórze zachowuje się trochę jak nie olejek, ponieważ dość szybko się wchłania, ale jeszcze jakiś czas czuć go na skórze (mimo to nie brudzi). Porównałabym to do czegoś pomiędzy klasyczną oliwką, a suchym olejkiem do ciała. Po aplikacji skóra jest nawilżona, odżywiona, suchość szybko znika, a dodatkowo ładnie się świeci. Nie mam tu na myśli brokatu - bo tego tu nie ma, chodzi mi o te świecenie, kiedy skóra jest dobrze nawilżona! Taki blask zdrowej skóry.

Cena: ok. 19 zł/150 ml

Bielenda co raz częściej mnie zaskakuje i naprawdę polubiłam się z tą marką i jej kosmetykami. Zdradzę Wam też, że przez ostatnią promocję w Rossmannie w moje ręce wpadł jeden z kosmetyków z serii Botanic Spa Rituals i mam nadzieję, że będę nim równie zachwycona, jak serią z zieloną herbatą i tym olejkiem!

7 komentarzy:

  1. Mysle, ze i dla mnie ten olejek bylby super. W ogole olejki uwielbiam! pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten olejek. Rzeczywiście nieźle się wchłania i pozostawia świetliste glow na skórze :) Zapach obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie byłabym zadowolona z zapachu :) Olejek ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawie wyglada, zachecajaco

    OdpowiedzUsuń
  5. Też korzystałam z tego olejku i jestem bardzo zadowolona. Super działa na moją skórę, zdecydowanie lepiej niż inne podobne produkty. A też zapach tak jak wspomniałyście jest genialny. Nawet mojemu facetowi się podoba co jest rzadkością.

    OdpowiedzUsuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,