niedziela, 20 sierpnia 2017

Indigo - Crazy In Love by Natalia Siwiec

Witajcie!
Czerwony kolor na paznokciach to już klasyka. Mam co najmniej 4 czerwone lakiery, które niezależnie od ceny uwielbiam. Oczywiacie w nowej, hybrydowej, kolekcji tez nie moglo zabraknac czerwieni :). Dziś przedstawiam Wam  Crazy In Love z kolekcji Natalii Siwiec dla Indigo, lakier w wersji klasycznej.
Już kiedyś pisałam Wam o lakierach od Indigo - KLIK.

Czerwień jest soczysta i głęboka. To dojrzały odcień, nie typowa żarówka. Kolor naprawdę wpadł w moje gusta. Dodatkowym plusem jest fakt, że na paznokciach gości tak samo długo jak i pastelowi odpowiednicy, a pierwsze odpryski pojawiły się dopiero po 4 dniach. Dwie warstwy idealnie kryją. Jedyna wada to czas wysychania, mam wrażenie, że to kilka ładnych godzin pomimo cienkich warstw.... Ale siedząc w domu czasem mogę pozwolić sobie na totalne lenistwo i nic nie robienie :).



Na zdjęciach widzicie paznokcie 5 dni po malowaniu! A zaznaczę, że zmywam, sprzątam i myje głowę często ;).
Lakier jak najbardziej wart uwagi i swojej ceny. Generalnie lakiery Indigo w wersji klasycznej (nie hybrydowej) mają u mnie wysoką pozycję i wiem, że mogę im zaufać :).

11 komentarzy:

  1. Nigdy tych lakierów Indigo wcześniej nie widziałam.
    Wydają się naprawdę, naprawdę fajne.
    Idealny kolor na dzień i do wieczornej stylizacji także.
    Pozdrawiam niedzielnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwień zawsze dobrze się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam miniaturki czerwonych lakierów z tej kolekcji :) ale póki co tylko raz pomalowałam jednym lakierem paznokcie i bardzo irytował mnie długi czas czekania aż wyschnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, schnie długo, nawet jak na zwykły lakier

      Usuń
  4. Jeśli lakier, to tylko hybryda :) Już nie umiem wrócić do zwykłych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero testuję hybrydy :D (już jestem lekko zakochana hehe :D) ale mimo wszystko nie odstawiam tradycyjnych :)

      Usuń

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są między innymi wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics,